Kallt

Inne på min andra vilovecka nu..ett par dagar till sen är det dags igen! låg på 82kg i morse och planerna för nästa år ser ut som följer:

1. tävla i "submission wrestling" till våren..tror det var 88kg klass..så ingen deff att tänka på..men ska väl väga in på 87,9 ändå =)

2."Fitness five" till sommaren väga in runt 80kg eller strax över..

3 Sjöbos starkaste man första lördagen i augusti..väga runt 85kg

4. sm i atletic fitness september oktober nån gång..väga runt 81-81,5kg

5. fitnessfestivalen i december och alla fyra sm-tävlingarna där.. vikt runt 83-84kg

6. en kille på jobbet utmanade mig i halmbalsrullning och armbrytning..han väger ca 50kg mer än mig och det blir av så fort han har fixat halmbal och armbrytningsbord.. =)

7. 200kg i knäböj, 8 reps +70kg i dips innan Anders..(http://www.anderssvensson.org)

men nu längtar jag mest tills träningen kommer igång i slutet av veckan, julen och en varm semester snarast..



Vegas baby!

tänkte köpa ny mobil i dagarna med..hatar apple så ingen Iphone iaf men blir väl en Sony ericsson eller samsung..bara det är bra kamera och det går att filma halvbra så är jag nöjd..hamnar väl runt 5-6 tusen..men det är väl inte så farligt för något man använder varje dag..dessutom var det förbannat smidigt att uppdatera bloggen som Björn gjorde under dagen på Decembercupen..(http://svagsomfan.blogspot.com) =)

kommer vara mer aktiv när träningen kommer igång..trots allt en träningsblogg det här..

Har coachat igång en polare gällande kost och träning..tror jag försökte få in all min kunskap i honom på en halvtimme..men börjar man snacka träning med mig så blir det så..allt eller inget..
dags för mitt telefonsamtal nu strax..-vad har du gjort för att nå dina mål idag...ge mig ett bra svar eller skäms!
vet man att man får den frågan varje dag så skärper man sig ganska snabbt..eller tvingas inse att man själv har svag karaktär..och det vill man inte..

Inget är konstant...allting växer eller dör varje sekund.. jag växer på alla plan..vad väljer du att göra?

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Kniv

Bra inlägg! (svar till lapparna på gymmet) Grattis Tobbe till första plats i kategorin ÅRETS BÄSTA MOTIVATIONS-BLOGG 2009! yeay!

2009-12-14 @ 22:14:41
Postat av: Mia

Tummen upp för Submission wrestling!!(:

2009-12-18 @ 17:21:33
URL: http://www.metrobloggen.se/MiaBrobeck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0