PRESS!


från vänster:
Vicky..har som mål att göra 10 dips till jul..gjorde 9 förra träningen...2dgr kvar!
julträning 24/12 kl 11:00! vilket utveckling under året! från rökande gottistjej till värsta fitness!
imponerande!

Fick sms härom dagen av min syrra..95kg i marklyft!..så glad jag blev! =) tycker nog du ska ta 100kg innan nyår med..=) så jäkla duktig och öppnar sakta men säkert mina ögon för andra träningsmetoder än oldshool..=)

min feta röv..
och till sist min farsa (vila i frid) som bänkade 136kg med en kroppsvikt på 76kg en gång i tiden med smalt grepp.. han fick mig på rätt spår och jag i min tur har vid det här laget mottagit mycket tacksamhet från personer som jag har kunnat hjälpa som direkt följd av hans verk..evigt tacksam är jag!

blir tomteluva på jobbet imorgon! =)

gonatt!


Kommentarer
Postat av: Kniv

=)

2009-12-24 @ 02:50:29
Postat av: Kikan

London resan har gått till historien. Du är så go vännen, har dig att tacka på vägen mot mina mål! GOD JUL min vän.

2009-12-24 @ 08:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0