Sammanfattning!

Hela helgen i Göteborg på Fitnessfestivalen var lyckad och avslutningen på Liseberg var riktigt julmysig! =)

Under festivalen träffade jag på en Kille som utmanade mig i atletic fitness nästa år..och jag honom i fitness five..
inget konstigt med det..förutom att denna killen är lika lång som mig så förutsättningarna kommer vara så jämna som det går.. tror jag var längst eller näst längst av alla som ställde upp i mina tre tävlingar under helgen.. och då är jag ändå bara 183cm..hur som helst så utmanar jag varenda Kille i landet på 183cm eller över på fitness five nästa år! spread the word läsare! om personen dessutom väger in tyngre än mig och presterar bättre ska jag bjuda på all hans dricka under efterfesten!! =)

appropå mina mål..
1, Vinna och ha kul..tyvärr...men kul hade jag =)
2, Vinna över alla som var lika långa eller längre..vet ej måste ta reda på hur lång killen som vann chinsen är..i övrigt..yeeees!!!!! =)

helgens fångst:

köpt...................................................priser....................................gratisgrejor.. =)



orkar inte ladda upp mer bilder..tar en jävla tid på blogg.se..
har lagt upp album på facebook..hittas på [email protected]

jag som skulle dra mig tillbaka och bara träna för skojs skull efter decembercupen..haha lite kolhydrater sen tänker man klart igen..och nu när Joakim har utmanat mig..och dessutom verkade självsäker så blev jag riktigt taggad...tyvärr är det dags för en vilovecka eller två..kroppen och min massör har sagt det nu ett tag..men sen jävlar!

Tack för allt stöd och support! tack alla läsare och speciellt alla som lämnar uppmuntrande kommentarer!
när jag ser tillbaka på det nu hade jag minst lika kul när jag kom 4:a här som när jag kom 1:a förra helgen..att umgås med personer som delar samma intresse och bara ha kul är guld värt! om inte mer.... =)
ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är riktigt duktig på det du gör muppbulle! :)cread till dig! (Y)

2009-12-08 @ 00:22:52
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Anders Svensson

Typiskt att jag inte kan anta din utmaning (har inte längden inne), lite som att inte få åka de "farliga" attraktionerna på Liseberg ;-)

Stort Grattis till ett lyckat tävlingsår!!

2009-12-08 @ 09:45:19
URL: http://www.anderssvensson.org
Postat av: Tee

Anders! du är undantag såklart! vi säger att du är 200cm och väge 130kg i detta fallet!

I´m gonna fitness five fuck you up! =)

2009-12-08 @ 09:49:14
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0