vad upp

Julbord i Höör med atletklubben igår..riktigt trevligt med god mat, bowling och gänget från gymmet..blev ca 30 festglada gymråttor =)
framåt midnatt drog jag och några polare vidare mot kristianstad för att avsluta kvällen med utgång där..väldigt trevligt tills vi körde på ett rådjur på vägen hem..tyvärr sprang det iväg så proteinet gick förlorat..=(


idag blev det sovmorgon och jag ställde in löpträningen för första gången sedan vi startade i augusti..fick bli en runda på crosstrainern på gymmet vid lunch istället..

under eftermiddagen slappade jag mest och knåpade ihop ett träningsprogram till  Jennie "futurefitness" Ström (http://seethelight.blogg.se) samt umgicks lite med mamma och syrran som tittade in..bjöd natuligtvis och mycket uppskattat på en "ICED morning amino kickstart mint choko mocca latte"  minus morning =)

kl 17 var det dags för den riktiga träningen med fredrik..armar på schemat och eftersom det fortfarande är första veckan sedan uppehållet blev det ett halvlugnt pass..


börjat slätna lite igen..har slutat väga mig men borde ligga runt 84 kg nu..


fredrik "rådjursdödaren" =)


Grov nr1 och Grov nr 2 värmer upp =)


Syrran "timme på crosstrainern piece of cake" Jönsson! =)


lite tri -keps + ceps..


slutet gott allting blodfyllt som man brukar säga..
fan nu knakade det i nacken..farligt med två skärmar..
haj och godbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0