Dalarna

Jobbade extra fyra timmar idag..precis lagom och därefter blev det lunch hos mormor..Ris, kyckling vitvinsås och sallad med avocado i! mums!


Då var det inplanerat att hälsa på syrran i Dalarna i slutet av månaden! yay!
Tyvärr kunde jag inte åka veckan tidigare och kolla på din målgång mippe! =(




Startade min uppbyggnad med protein och kreatinmonohydrat idag och ska börja fokusera ordentligt på Decembercupen...Dags att vinna!..you have to think:  Is what your doing right now taking you closer to or further from your goals..moment by moment by moment!!!..youre either growing or youre dieing! och det gäller allt..inte bara muskelmassa! =)



Hade en intressant disskution med min syrra igår om moral och diciplin...visade sig att jag föraktar mig själv för min oförmåga att överföra min självklara övertygelse om att vara totalt diciplinerad gällande träningen till städning och inte gör det förrens jag inte står ut med skiten..inte byter skattelapp på bilen förrens polisen stoppar mig, tar ner julgardinerna i februari, inte har spelat något poker denna månaden trots att jag ska spela minst 40timmar i månaden sedan jag gick ner till att jobba 75%...jag har fått nog..det är INTE i linje med egenskaperna den man jag håller på att utvecklas till besitter..
som sagt..skattelappen åker på nu..gardinerna ner..städningen ska ske enligt militär diciplin..daglig, vecko och månadstillsyn! och jag har en vän som kollar upp och tvingar mig att skämmas om jag inte fullföljer! FAN det känns redan som jag går rakare i ryggen! gutt!

fredag kväll..nytränad..tre timmar poker väntar..sugen på att umgås lite men jag får stå mitt kast nu och inte skjuta upp mer! må floppen vara med mig!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vem är det nu du har fått till att städa hos dig? ;)

2009-02-06 @ 23:24:10
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Stephie

haha.. jag har ju faktiskt inte heller tagit ner våra julgardiner :P fast skettelappen på bilen var det längesen jag satte på ;) Ha en fin lördag!

Kram

2009-02-07 @ 10:02:02
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Cline

Nej jag får inga pengar än för mitt bloggande!! Men kommer jag upp i 5000 besökande en månad så kommer jag för alltid få 3 öre per person som går in o kollar min blogg! Hade varit kul! Du borde byta om du har många besökare =) Ha det fint Kram

2009-02-07 @ 16:18:29
URL: http://metrobloggen.se/cline
Postat av: Eleonor

Ser fram emot besöket!

2009-02-08 @ 13:06:41
Postat av: Mippe

Hallå Tobbe.

du som filmar allt,att du inte filmade när Emma fick hjälpa dig att skruva ihopa ikea möbeln Ha Ha!Tror på dig som vinnare som vanligt din vinnarskalle knäcker man inte så lätt vill jag lova. Säger bara sicken kille Tobbe Jönsson

2009-02-10 @ 13:57:48
Postat av: Mippe

Städhjälpen Tobbe har är nog hemtjänsten i Hörby.

NU e klassikern klar Engelbrektsloppet gick som en dans 1400 startande 1120 i min klass herrar motion och jag blev 60 man i mål 6 mil på 4 timmar och 40 minuter någonting. ses på gymmet Tobbe

2009-02-10 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0