Skador

lyckades skada något tricepsfäste i armbågen efter en intensiv hård träningsperiod i nov/dec och har därmed inte kunnat köra ordentligt på fyra veckor..men idag såg jag ljuset i tunneln! kunde köra 3set 15reps på 80kg i bänkpressen med mycket små känningar..långt ifrån tillbaka men det går på rätt håll!
och tur är väl det med klubbmästerskapet den 4 april har jag ingen tid att förlora!
(klubbmästerskap= bänkpress maxreps på egen vikt, chins, dips och rodd en minut maxdistans.)

har även bestämt mig för att ställa upp i decembercupen, athletic fitness långa klassen iår...

Lite mer privat kan jag tillägga att det har gått väldigt bra/dåligt på tjejfronten det senaste året..efter att ha lagt allt gammalt bakom mig har jag lyckats få upp dejtingfrekvensen rejält...men inte fan klickar det ordentligt nån gång! god damn it! hur svårt ska det vara att hitta en tjej som är ens bästa vän, snygg och har attraktiva kvaliteér på alla plan?
tur att jag är glad utan, men det vore ett plus i kanten såhär i vintermörkret...yeye här stressas inte..har iaf 10 år på mig och om inte annat kan jag ha kul på vägen..för sen ska jag jävlar i det vara 100% trogen till skillnad från vissa polare som jag är lite besviken på och hade högre tankar om...

lättkessela, honung, bär, mjölk, banan..mixa dricka...gonatt!

Kommentarer
Postat av: Robin

[email protected] ;)

2009-02-03 @ 07:56:47
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör du upp träningsupplägg till folk?

2009-02-03 @ 13:40:57
Postat av: Tee

ja

2009-02-03 @ 14:48:11
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice! Då ska jag ta ett snack med dig nästa gång vi är på HAK samtidigt om du inte är upptagen med träning då vill säga.

2009-02-03 @ 15:28:02
Postat av: Mippe

Hej Tobbe har med min vanliga tur inför starter i klassikern lyckats få luftrörskatarr yes så nu är det ingen träning stark hostmedicin som man blir helt färdig av samt penicillin. angående brudar så sänk kraven så går det säkert bra.

mvh Mippe

ps snart tillbaka å då ska jag peppa dig

2009-02-03 @ 16:55:50
Postat av: edde_21

Du vet ju att du egentligen hittat henne, eller hur ;)

2009-02-03 @ 18:01:19
Postat av: Hanna

:-) Du kommer vara redo för KM när det väl är dags, det har gått hur bra som helst de andra gångerna så det lär göra det nu också! O i jakten på den perfekta tjejen, lycka till ;-)

2009-02-04 @ 08:22:51
Postat av: Tee

mippe: om jag känner dig rätt så stoppar en luftrörskatarr dig lika lite gällande vasaloppet som dina knän med dubbla kortisonsprutor gjorde under lidingöloppet =) du é galen! och angående att sänka kraven..jag vet vad jag vill ha och det gör det lättare att hitta rätt..tror tjejen föredrar att man valde henne för henne och inte bara nöjde sig med första bästa.. men vad vet jag =)



anonym: jag har instruerat alldeles för många som har gett upp, slutat träna eller inte lyssnat för att över huvud taget prata med någon angående träning som inte har sina mål klara för sig, samt viljan/diciplinen att nå dit..tänk på det innan du pratar med mig..och sluta vara anonym!



edde: nä hon är min bästa tjejvän...



Hanna: om perfekt innebär fri från brister så är jag inte ute efter den perfekta..kanske den perfekta för mig..jo det låter bättre...vem é du förresten?









2009-02-04 @ 15:59:09
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klubbmästerskapet är väl den 4 april, iaf enligt Mia.

2009-02-04 @ 18:37:33
Postat av: Tee

Mia: ojoj pinsamt...yes naturligtvis är det den 4:e april...tackar! =)

2009-02-04 @ 21:33:47
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaha! Här var mitt namn nämnt! :)

Och vad menar du med pinsamt tobbe?!

Haha!! Ha de!

2009-02-04 @ 22:49:20
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Tee

eftersom det var skrivet från din ip-adress så förutsatte jag att det var du..men kanske någon annan vid din dator?

2009-02-04 @ 23:11:37
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: S

Ah, ursäkta mig:) det var jag som skrev, Mias mamma. Vi delar på datorn du vet...tsss

2009-02-04 @ 23:48:17
Postat av: stephie!

Vad skönt att du ser ljuset i tunneln nu ;) och jag vet, men orkade faktsikt inte laga mat den dagen... :P Läget annars? Kraam

2009-02-05 @ 08:03:34
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Hanna

Johanna, men du får gärna säga Hanna bara ;) Du sa ju på bröllopet att jag inte kommenterat ngt fast jag kikat här, så nu gjorde jag det hehe..



Mmm jo, alla har brister -nobody´s perfect. Antingen lär man sig leva med det eller så lever man ensam :D Men du kommer hitta någon snart, det tvivlar jag inte på och det låter som om den tjejen kommer få det bra enligt dina tidigare inlägg.

2009-02-05 @ 08:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0