Svensexa!

Äntligen har jag fått in lite bilder och filmer från anders svensexa!
Vi hämtade honom en tisdagskväll, klädde ut honom lite fint och stack till Laserdome och sköt på varandra samt körde mångkamp! och naturligtvis fyllde vi honom på vägen in =)



Mekansika tjuren..anders höll sig uppe 5sek med mjukisbyxor...men eftersom det var hans dag så fick han en extra åktur utan byxor... vilket han kände av i x antal dagar sen...men vad gör det  när han får vifta med hatten jag fixa i vegas som en riktig cowboy! =)


och jag fick naturligtvis med upp och rida...lite mer nykter som tur var..
lägg märke till de uppmuntrande kommentarerna..-ramla av! -fan han slog torbjörn..=)


Anders och jag i sumobrotting med gulligt avslut!


Denna matchen var jag tvungen att vinna för Danne har sån Jävla vinnarskalle och jag hade inte orkat höra på honom om han hade vunnit... så det var allt eller inget från början...höj volymen vid 7-8 sek och hör han uppgivna ord haha!


En av kvällens absoluta höjdpunkter! Mattias knockar Roger med en vass vänster och han faller som en fura...lyssna på hans utrop 14sek! ..men Roger...jag tror inte det var detta Anders menar när han säger "Go for historic!!!" haha


Riktigt härlig kväll! efter detta blev det bastu och därefter restaurang.. möra och nöjda kastade vi sedan in handuken!

Kommentarer
Postat av: Kik

Haha.. härliga filmer! Jag skulle klå dig på tjuren så galet lätt! Precis som i morgonsimningen för ngt år sedan =) Sumo skulle jag inte ens våga möta dig i =) PK!

2009-02-09 @ 21:21:14
Postat av: ANNA

fy fan vilket gulligt avslut i sumivideon <3 och vilket underbart garv din polare har .. hihiiiiii

2009-02-10 @ 10:30:29
URL: http://wargaflicka.blogg.se/
Postat av: Steph

Ser ut som ni hade en kanonrolig svensexa ;P

och jo det känns bra som kändisfru, synd man måste jobba när mannen är hemma bara ;)

och nja, vet inte hur det blir m huset, avvaktar och ser om någon vågar lägga bud!

Ha en häärlig kväll! Kramis

2009-02-10 @ 18:26:59
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Cline

Fy vad roligt det var o se er i alla grenarna!! Haha den me tjuren o Anders, ser det ut som om han håller i något annat än i ett snöre!! =) Ja jag vet snuskig fantasi! Var var det ni var någonstans?? Ser ut som ni hade jätte roligt iaf! Kram

2009-02-10 @ 19:59:17
URL: http://metrobloggen.se/cline
Postat av: Mia

Hahahaha!

De var det du menade med att du red tjuren. Haha! Roliga klipp:)

2009-02-10 @ 22:08:29
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha, kunde inte göra annat än att skratta när jag såg detta :) Verkar som om ni haft kul, gillar sumovideon, ni är så söta där. Fin knockout på Danne :D

Kram

2009-02-11 @ 08:15:35
Postat av: Martina

Sånt där får du ju dra med C och mig på också.. kom och hälsa på nu..

2009-02-11 @ 20:39:02
URL: http://www.hurtigshast.se
Postat av: Mippe

Hallå Tobbe.

du som filmar allt,att du inte filmade när Emma fick hjälpa dig att skruva ihopa ikea möbeln Ha Ha!Tror på dig som vinnare som vanligt din vinnarskalle knäcker man inte så lätt vill jag lova. Säger bara sicken kille Tobbe Jönsson



2009-02-10 @ 13:57:48

Postat av: Mippe

Städhjälpen Tobbe har är nog hemtjänsten i Hörby.

NU e klassikern klar Engelbrektsloppet gick som en dans 1400 startande 1120 i min klass herrar motion och jag blev 60 man i mål 6 mil på 4 timmar och 40 minuter någonting. ses på gymmet Tobbe



2009-02-12 @ 10:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0