Helgen

I helgen drog jag och min syster ihop till lite grillning följt av utgång..blev fullt ös från kl.19 till 07..







öl, jägermeister, kaffe, marrängglasstårta (som Vicky hade med sig och som var extremt god) och kladdekaka..
sen bar det av mot malmö och vidare förfest till kl 02 och därefter etage till kl 05 för att vara hemma igen vid 7 på morgonen! riktigt lyckad kväll/natt..
sov till 14 på söndagen och drog mig upp till gymmet för att bomma två ggr på 180kg i knäböj..men avslutade lite snygg med en femma på 150kg så jag är nöjd och trycket är uppenbarligen tillbaka..

jobbade som vanligt igår och har haft fridag idag...skulle tränat men somnade hela eftermiddagen och fick ihop ca 15 timmar sömn sedan 24 inatt..var nog lite sliten efter helgen fortfarande..

flyget till New York och Las Vegas är bokat och den 18 september lämnar vi kontinenten!  =) längtar!!!!!

tack för en härlig helg och speciellt Mamma som gjorde mycket mer än du behövde!! love ya!

Kommentarer
Postat av: Anders

nästan 180kg i knäböj, stark sate du ;-)

Härligt att ni hade en skön lång fest i allafall, sånt behövs för att få distans till övriga livet ibland! =)

2009-07-28 @ 23:19:32
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson
Postat av: Schplaff

"blev fullt ös från kl.19 till 07.."



Så hemskt mycket ös tyckte jag inte det var vid 07 i taxin =) Resten av kvällen minns jag inte =P

2009-07-29 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0