Rejäl

vikten..vägde 76,6kg 10juli och nu..87,3kg i shorts..

Dags för en ordentlig uppdatering..har varit mycket på sistone..vi börjar med Beachhandbollen i Åhus..


en av dessa killarna gick tillbaka till gymmet..en la av...gissa vem..=)





Team HAK spelade 6 matcher och förlorade alla..=) men kul var det! Jag tog upphoppet i början av alla 6 macherna dessutom så det räcker för mig...skulle vara en chins/dips tävling i gymtältet som jag hade tänkte vinna men dom packade ner tidigt pga..regnet =(

I onsdags var jag och provade lite Strongmanträning i Sjöbo och det gick väl helt ok..med bristande teknik rubbade jag det mesta hyfsat bra så jag kommer troligtvis träna lite med dom stora killarna en gång i veckan för variation..

Nu till dagens I-landproblem...mat som inte får plats i tallriken...har i flera år haft för mycket mat i mina små IKEA-tallrikar så när man ska blanda runt filen och muslin så hamnar hälften bredvid...men inte nu längre! köpte en större tallrik på ÖB!
och i den har jag varje morgon öresundsfil minst 3dl, minst 100g musli, blåbär, hallon, björnbär och honung..till det mivi total (multivitamin/mineral) omega3(fiskolja), proteindrink och kreatin i perioder...kreatinet antingen direkt i filen eller i proteindrinken, en stor kopp kaffe.. och allt det avnjuter jag vid datorn i lugn och ro medans jag går igenom mail, bloggar och annat skit =)
ibland kör jag med havregrynsgröt istället för fil/musli och då häller jag proteindrinken på för att kyla av och äter det så..ibland häller jag även proteinpulvret direkt i filen och blandar runt..dock bara vassleprotein då...blir skitgott speciellt med mint/choklad smak!


Office US halloween avsnitt på den vänstra skärmen och surfa på den högra..hur klarar sig folk med EN skärm?

Dagen har varit lugn som alltid på sommaren när man kör mjölk..körde Jims runda för sista dagen idag och en liten rolig grej inträffade på shell...det har varit en hyfsat söt tjej som har jobbat där de senaste två gångerna, men inte idag...så jag frågade den trevliga blatten om inte den söta tjejen jobbade och så svarar han direkt att han kan ringa henne..
(tänk blattedialekt)
jag - nej nej lugna dig..men du kan hälsa från mjölkkillen.
han - vet hon vem du är då? 
j - det vet hon säkert..
h - jag kan hälsa från muskelkillen
j - gör du det.

sen var det inte mer med det..förrens precis när jag skulle köra som han vinkar in mig igen..
h - jag ringde henne, hon kommer om 50min
j -*skratt* vad trevligt men jag ska till malmö nu
h - jag gillar dig mannen jag fixar detta, kör ut lite ställen och kom tillbaka sen..
j - nä, det har jag inte tid med men har du papper och penna så kan du ge henne min bloggadress..
h - okej mannen jag fixar detta!
j - *skratt* tack! trevlig helg!

så shelltjejen..väldigt många förväntar sig en kommentar från dig här i bloggen nu..
[email protected] på msn..men om du visar dig vara psyco så blockar jag dig direkt..=)

Bröst, Triceps högrep strax på gymmet! och sen ikväll är det dags att boka flyg till New York och Las Vegas!

ps jag var riktigt nära att lägga ut en bild på mina skinkor från innan invägningen men jag drog gränsen där..

jag bjuder istället på en bild från -04 klen men hård =)

Fin kommentar Anders men såhär ser denna fitness killen ut off season tjock och glad 13dagar efter tävling och ca 11kg tyngre:



det här med att se avslappnad och glad ut när man spänner sig är inte lätt...=)
iaf så är jag tillbaka och lite tyngre än när jag börja deffa..ligger på ca 87 kg nu och har satt gränsen vid 90kg..magrutorna är här för att stanna så det är dags att hålla matkonsumtionen nere under vardagarna nu! dessutom vill jag hålla mig liten och smidig som nu resten av livet ändå...
passet gick bra..körde högrep till brösten och tricepsen brände utav bara helv...!

träna inte för mycket nu mina vänner, det blir inte bättre... when you´ve had enough, you´ve had enough!!!
fan skulle varit hos K nu och beställa biljetterna...måste dra! ciao! 

Kommentarer
Postat av: Stephie

Tack, får hoppas det är lika gott som det ser ut! skulle grilla men nu började det tyvärr regna, vädergudarna är inte på min sida :P Hur gick det förresten i Beachhandbollen? vad hette ert lag? mötte ni "vinnare 04"? ha en härlig helg :) Kram

2009-07-24 @ 16:28:13
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Anders

Helvete vad det händer mycket i ditt liv!

Och shit va tung du blivit! haha, Tjockis ;-)

Jag är fortfarande lätt, men stark =)



Hoppas shelltjejen hör av sig..

2009-07-24 @ 18:07:08
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson
Postat av: Anonym

har du inga bilder på dina protein muffins? eller du kanske väntar på en hjälpande hand? :P Fan, saknar dig i vardagen. Nästa vecka blir det nog mer mjölkabil för mig. Kunderna saknar ju "bullen & snäckan" hahaha! Love ya!

2009-07-25 @ 06:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0