Video och bilder

kroppen återhämtar sig för fullt och mättnadskänslor existerar inte..83kg+ i skrivande stund men jag avvaktar till 85kg innan jag orkar bry mig..=) vill ju inte upp till 90kg igen om jag ska gå på nästa deff i slutet av septemeber..

här kommer till att börja med ett hopklipp av mina moment i tävlingen och jag kommer fylla på med bilder efterhand som dom trillar in..

  

morgonen fredag (invägningsdagen):



Tävlingsdagen (Lördag):


Mamma och Jag =)


Lite snack med en av mina nyvunna vänner från tävlingarna... http://www.metrobloggen.se/anderssvensson


några av mina Släkt/vänner/fans =)




Fokus..


Andraplatsen klar så jag föll tillbaka och pustade ut av lättnad..härlig känsla!


Topp fem i förgrunden..sjuka armar killen längst till höger hade!!


Tävlingen slut och ölen i näven! =) after beach och buffé följt av nattklubb väntade..får 750bilder till av jörgen imorgon så det kommer nog några till och så ska jag försöka jaga ifatt några från firandet på kvällen!

i övrigt så har jag kört ett lätt axelpass idag..ska nog till sjöbo och prova på att köra lite strongman moment imorgon och om jag orkar rubba någon av grejorna så blir det nog "sjöbos starkaste man" som en kul grej i början av augusti som väntar..=)
hann även med lite beachhandboll med gymgänget inför åhus på söndag och sen blev det grillning och bad ikväll..
borde sova för en timme sen men jag satt uppe och kompletterade inlägget för er skull..puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mrs, Jönsson

D e olagligt o va så snygg som du e....

2009-07-14 @ 21:06:54
Postat av: Tee

och vad tänker du göra åt det...?

2009-07-14 @ 23:14:58
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Mrs, Jönsson

Ja du... Va kan jag göra mer än o njuta??

2009-07-15 @ 13:28:25
Postat av: Anders

Haha, najs kommentarer =)

Härligt att vara omnämd i din blogg!

Vi lär ju hålla kontakten och kämpa mot varandra fler gånger i livet och även i Athletic framöver =)

Nästa år tidigast :)

Grattis än en gång!!

2009-07-15 @ 15:01:51
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0