Dagen före

Imorgon lördag 6/6 kommer jag att tävla i Fitness five* på österportstorg i Ystad kl 10-15..(gratis att komma och kolla) uppmanar alla träningsintresserade, nyfikna eller personer som vill se 20 av sveriges mest vältänade killar att ta en utflykt dit och ge mig adrenalin och Hörby Atletklubb erat stöd.

hade varit kul om någon av alla anonyma personer som läser bloggen hade kommit fram och sagt -hej, jag har följt din blogg! kör hårt ! eller något i den stilen.. =) jag bits inte..eller..=)

* fitness five innebär: Bänkpress på 100% av kroppsvikt, bicepscurl på 50%, knäböj på 150%, chins på 100% samt dips på 100%. maximalt antal repetitioner sammanlagt vinner.


Dagen började med att stiga upp 07:45 efter 9 timmars sömn..vägde mig på en polares tävlingsvåg som kostade 8000:-!!! exakt som fan med andra ord....vägde 79,5 kg..tog 2 koffeintabletter och klädde på mig 5 lager kläder för att promenera i rask takt 50 min..vikt efter det 79,1kg..åt sen frukost..extra mycket havregryn, omega3, mivi total och en proteindrink som vanligt..samt en dl vatten. vikt 80,2kg..tog en fjärdedels dos laxermedel en timme senare..verkade snabbare än vad jag trodde..haha..ville bara vara säker på att tömma mig..iaf så vägde jag 79,5 efter och magen stabiliserade sig direkt..nu återstår 1dl vatten och 4-600gram mat till kl 18 då invägningen är..kommer ändå pissa ut ett par hundra gram så jag bör väga in på ca 79,8kg om mina beräkningar stämmer..

här har du benbilden Christian.. jag har mina fettreserver på benen som tur är...för igår när jag borstade tänderna började ådrorna på bröstet och axlarna krypa fram..det gillar vi inte..ska gå upp 3-4 kg omgående efter tävligen..=)


nu ska jag ner till Kik med videokamerastativ så hon kan filma mig imorgon och sen är det vila för hela slanten..kommer ta en till rask promenad vid 15tiden om det finns behov att svettas ut några hekto men annars blir det bilfärd till ystad kl 16:45 för att vägas in kl 18..därefter sveper jag en halv gainer och vatten på vägen hem och väl hemma väntar min Mamma med spagetti och köttfärssås som jag ska ha ketchup på! =) och till det ett rejält glas mjölk! mmm!!

så mina vänner! önska mig lycka till! =)

Kommentarer
Postat av: Madde & Bosse & Jennie

Så klart, Lycka till Tobias. Ska bli kul för oss gröngölingar och se vad detta är. Och vi kommer att prata. Vi bits inte heller...hahaha...

Go Go Go!!!

2009-06-05 @ 14:16:51
Postat av: Christian

hahaha...tack så mycket:)



Jag kommer och kollar imorgon

2009-06-05 @ 16:49:50
Postat av: han med håret

Gå ut hårt och sen öka!!

2009-06-05 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0