Gångna veckan...

Har som sagt haft praktikant-Vicky med mig hela veckan och därav många skratt..=)


kafferast...

och en proteinbar... =)´

och sen det hon gör bäst..

och nu kommer jag få stryk...=)

jobbade extra både fredag och lördag och har tränat på för fullt..ska hoppa in extra midsommar med men sen blir det strikt 3 dagar jobb i veckan fram till Finalen..

Var på big bowl och sen ute i Malmö igår och som vanligt kom fulla killar fram och börja sluddra..vad äter du...hur mycket tränar du..ingen bråkar med dig va...du är på min sida va? bla bla bla..god damn it! kanske gillar det lite innerst inne ibland... kvällen avslutades iaf med burgerking och tidigare på dagen blev det både negerbulle och ostkaka..gott gott!

körde lite biceps idag och hade bra tryck...de 2-3 kilona jag har gått upp sedan förra helgen har gjort lite nytta..

fortfarande lite hård iaf..

nu ikväll provade jag på något nytt..gjorde omelett...fan det var riktigt enkelt och gott som fan!
steka lök och svamp...bryna nötfärs..krydda ordentligt ..blanda i löken och svampen...ta 3 hela ägg och tre msk vatten vispa runt med sked...på stekjärnet med det och därefter lägga på lite av nötfärsblandningen..!

jaja lite hamna bredvid..=)


riktigt gott med ett glas mjölk till!

såhär i studenttider råkade jag snubbla över min egen gamla bild när jag skulle rota fram en handduk..

jepp..jag visste vägen till toppen på berget redan då..

imorgon blir det första planeringsträffen inför Vegas i september..medeltemperaturen ska ligga strax över 30 grader då efter de värsta sommarmånaderna så det blir perfekt!.ska troligtvis vara där under Mr.Olympia och kolla in giganterna!!!

dags att sova! gonatt!

Kommentarer
Postat av: Praktikanten

OK, du satte ribban! Nu tar vi det här från början... Det slog mig precis att man blir liite trött när luften är oren, och sen när någon jävlas o stänger liftknappen från hytten o har roligt åt mig som fan.. gör att jag blir trött i handen/armen. Du har iaf lärt mig ngt, att det alltid ska finnas 3 bananer i hytten:) Dessutom fixar jag nya vänner på mejeriet till dig, som är väldigt hjälpsamma och rädda om mina fötter ;)

2009-06-15 @ 15:30:46
Postat av: Mippe

Vicky man lär i den skolan man går och är inte sällskapet roligare kan man lika bra låtsa att man sover och det man behöver om man åker med Tobbe är en MP3 med bra ljud.

mvh Mippe

2009-06-17 @ 15:15:33
Postat av: Anders

Hur går det med träningen inför finalen?

Själv så ska jag också vara med =)

Har ändrat så 5 från varje kval gick vidare, kom ju 4a så jag är ju inte sämst i alla fall..

Hoppas vilan har tagit mig i form! :/

2009-06-22 @ 20:26:57
Postat av: Stephie

Ja du är hård som sten!! :P och vad kul när Vicki följer med! Då ska hon väl snart få köra också! Men varför har ni mössor på er?? det ser sjukt varmt ut ju :P och Gud vad kul att ni ska till Vegas!! då får du hälsa Patrik från mig :) Ha en fin dag i det fina vädret! Kramar

2009-06-24 @ 13:09:09
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Anonym

puh, varmt?! Det var 12 grader hela veckan, regna o va pissväder! Sen kan jag lova att det är mer än kyligt inne på mejeriet! Mössa gillar vi :)

2009-06-25 @ 04:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0