Sommar

Lite dålig med uppdateringarna...iaf så skenade min vikt iväg lite efter kvalet i Ystad..Hamburgare, pizza, kebab godis glass midsommar etc..jobbade två 50 timmars veckor med och blev väldigt slut i kroppen..sen när det väl var dags för en ordentlig vilodag skulle jag "bara" gå lite på löpbandet..blev 1,2mil intervallträning i konstant minst 2 grader lutning..men sen fick det vara nog..ingen mer övertid innan tävlingen..
hade vilodag igår och lyfte inte ett finger på hela dagen..var på stranden och slappade sen i soffan hela dagen..
idag har jag tränat lite beachhandboll med gymgänget inför åhus-tävlingen och kört ett armpass..och i övrigt bara vilat..
behöver tappa kilona jag har lagt på mig nu på 2 veckor..så vi får se hur mycket tryck jag har kvar i systemet sen..

här kommer en liten video från dagen mjölksyra träning..

Kommentarer
Postat av: markus

hej tee! du visar upp en snygg fysik, kul o se!

får ta mig upp till hörby ngn dag o prova gymmet.



mvh markus

2009-06-29 @ 20:57:42
Postat av: Kniv

Tee du e ett monster , woo ha !

2009-06-29 @ 22:17:19
Postat av: Anders

Inte bara jag som har problem med förberedelserna inför Tylösand alltså =) Skönt att höra!

Min vikt ligger dock 2kg under den jag hade i Ystad..

2009-06-30 @ 09:20:53
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0