Student och praktikant

Var på Jennie:s (http://seethelight.blogg.se/) student igår..Mycket trevligt..inte minst allt träningssnack med Bosse och all god mat som bjöds på!


Har haft en praktikant med mig på jobbet och ska så ha minst veckan ut..trivs jättebra med henne och vi har kul som fan..känns knappt som att jobba! =)

jag och praktikant Vicky!

och så lite några tävlingsbilder i väntan på resten och videoklippen...

knäböj Tee-style en decimeter djupare än vad som behövdes och knäna framåt.. domaren satt bredvid och sa -du behöver inte gå så djupt hela tiden..väldigt nöjd med min 20:a på 120kg..


Bicepscurlen..här såg man många intressanta tekniker..många släppte ner stången med ett ryck och lutade sig då framåt varje repetition vilket är helt enligt reglerna..jag däremot stod med ryggkontakt genom hela övningen och körde en aningen mer kontrollerad negativ fas..ska prova lite varianter här för att se om jag kan få ut mer reps på det sättet..


Vinnaren Samir..överlägsen i Bänkpressen och knäböjen..blir extremt svårslagen i finalen men inte omöjlig... jag måste bara bli bättre i allt..=)


Mitt filmcrew med på ett hörn! =)




en uppskattad klapp på ryggen!


Tack igen för allt stöd från Hörby AK! uppskattar det!

Kommentarer
Postat av: Mortier

Bra jobbat!

Vad hade du för antal reps i de olika grenarna jämfört med vinnaren?

2009-06-10 @ 09:44:10
Postat av: Tee

jag/han bänkpress 23/33 bicepscurl 19/19 knäböj 20/27 chins 29/21 dips 37/39 sammanlagt 128/139..

2009-06-10 @ 14:29:47
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Kik

Så jäkla grymt presterat i helgen! Var riktigt roligt att se dig på scen taggad för att kriga, lätt snyggast av alla tävlande på alla sätt dessutom! Praktikant Vicky trivs bra i lastbilen! Haha, roligt är det... det slog mig precis :D Kör vi hårt imorgon igen! :)

2009-06-10 @ 16:36:12
Postat av: Anonym

Många åskådare där bara för din skull :) good work

2009-06-10 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0