Fitness Five

Vissa människor tror jag är fanatisk med träningen efter att ha läst i min blogg..och det är helt rätt! eller från och med för ett par dagar sedan iaf...min livsstil gör att jag kan äta hur mycket skitmat jag vill utan att lägga på mig ett gram, kexchoklad, pizza, etc etc..MEN så gav nån mig den briljanta idén att tävla i Fitness Five (www.fitnessfive.se) i juni och jag måste komma i bokstavligt talat elitform...bland dom mest vältränade personerna i landet för att placera mig..det är hårt , speciellt om man inte har tränat knäböj på ett halvår och halvtaskigt hela livet...med min vikt ska jag knäböja 127,5 kg minst 15...helst 20+ggr..det är tungt som fan! Började köra ett lättare pass knäböj för ett par dagar sedan och har gått runt som om jag har skitit på mig sedan dess..jävlar vilken träningsvärk.(tack Bosse).men med bara ca 15 träningspass kvar för benen är det allt eller inget som gäller...har inte varit såhär fokuserad på länge..tänker på det nästan hela tiden och maten är tråkig, riktigt tråkig och effektiv..inget som inte fyller sitt syfte...men det får mig att må bra..riktigt bra..finns inget bättre än ha målet framför sig och slänga allt åt helvete som är i vägen!  Allt annat förvinner..pengar förlorar sitt värde..kan vara ensam eller i sällskap..målet har all fokus!

My way, My path, The warrior code! you may walk beside me but NOTHING stands in my way!


Kommentarer
Postat av: Stephie

hihi.. skitigt på dig!! hoppas du har toapapper hemma ;) skoja bara! men hoppas det går bra i tävlingen, det är kul att ha mål! Ha en fin lördag!

Kramar

2009-03-21 @ 08:32:45
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: edde_1

Låter kul. Jag vill med och heja!

2009-03-21 @ 11:22:51
Postat av: Eleonor

Räknar med att heja fram dig i halmstad den 11 juli!

You go bro

2009-03-21 @ 18:02:02
Postat av: Bosse

Go for it,

Jag kommer att vara där o titta!

2009-03-22 @ 17:13:03
Postat av: Madde

Yes! jag hade rätt....Du ÄR fanatisk! (hahah Bosse). Man Måste satsa för att vinna! Go for it Tee!

2009-03-22 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0