Helt slut..

Har precis jobbat 12 timmar på 4 timmar sömn och sitter och hänger över skrivbordet...fick en körning till Helsingborg och tänkte det är bra pengar så jag tar den...efter tre vägbeskrivningar som var åt h... fel (tex att jag skulle ta avfart 31 som ligger efter helsningborg norra) började humöret tryta... när jag väl kom fram och de inte öppnade gav jag dörren en spark med stålhättorna varpå jag fick ett likadant svar från andra sidan dörren och gubben öppnade lite småsur...iaf tänkte jag "vad fan sysslar jag med?" och tog kontroll över mitt humör och började skämta lite och så blev jag glad igen..=)

nu väl hemma är jag allt annat än sugen på att träna men...jag vet ju vad som gäller..Diciplin är att göra vad man bör göra, när man bör göra det, varesig man känner för det eller ej..

havregryn frusna jordgubbar 2,30min i mickron..check
proteinpulver med kreatin i minimjölk...check
en halv liter vatten...check
ett avsnitt family guy..check
45 min styrketräning och 30 min svettdrypande fettförbrännig...snart check

kör hårt mina diciplinerade träningsintresserade vänner...
och ni andra..det kommer i takt med er personliga mognad..=)

som vanligt,,många uppskattade läsare och få kommentarer..var inte blyga

Madeleine, Bosse och alla andra! =)


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha....ser att min dotter har sladdrat :) Jo, det stämmer att man kommer hit lite då och då för att, om inte annat, få inspiration av dig. Jag försöker ju träna mina 3 dagar i veckan och faktiskt 4 ibland stolt som faen trots mina snart 44 år. Det är gott för både kropp och själ! Måste även säga att du har sunda tankar och förstår ju att det är en del av din drivkraft! Vi får kolla in dig på nästa tävling. Ha det så bra!

2009-03-16 @ 18:51:28
Postat av: Bosse

Halloj Teeman,

Ja jag lovar att jag ska kommentera lite mer i din blogg, ska du tävla i Fitness 5??



Ha det gott! Kör så det rycker ;-)

2009-03-17 @ 12:26:33
Postat av: christian

Tack för hjälpen med chinsen igår, lite knäckande var det när du sa att du "bara" gjorde runt 20st om du hängt på dig vikter och kommit upp i min totalvikt =)

2009-03-17 @ 13:14:56
Postat av: Tee

haha du ska inte tro allt du hör Christian =)



jag kollade upp Fitness Five och det verkar som jag ska ställa upp ja! tack!



2009-03-17 @ 14:24:38
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Sabrin

haha, du blir förbannad för att ha kört fel. Vi blir förbannade över att ni är sena.. Vilket dilemma.. Dagens I-landsproblem ;)

2009-03-18 @ 20:52:31
URL: http://elvepilen.blogg.se/
Postat av: Stephie

Duktiga du som tog kontroll över ditt humör! men förstår att du var förbannad!! :)

Ha en fin torsdag och kör hårt på passet ikväll! ;P

Kramar

2009-03-19 @ 13:10:39
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Stephie

Hihi.. nej det var definitivt inte jag :P toapapper är ju livsviktigt! haha.. Ha en fin fredag nu!!! :)Kram

2009-03-20 @ 06:45:43
URL: http://metrobloggen.se/stephs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0