Kalkbrott




Höll Vicky sällskap till Limhamn idag där hon skulle köpa en gitarr till sin lillasyster...som vanligt hade vi roligt som fan och fick för oss att kolla in kalkbrottet.. och när vi ändå var igång arrangerade vi lite bilder och gav bilisterna en show =) som vi skratta =)..förlängde livet med minst ett par år där =)

Därefter var det träning..sista passet innan klubbmästerskapet...vägde in på 86,3kg och har därmed bara 3 hekto kvar att gå ner till på lördag..najs! bänkpressen började jag med att gå upp och göra 7reps på 120kg och därefter ett 20+reps set på 90 kg..tappa räkningen. =)..hoppade på sittade bröstpress maskinen och tog ut bröstet helt två set sen..

efter det blev det dips..körde ett par set och toppade med att köra 7 reps med 55kg i extravikt och därefter pumpade jag ut mig helt på enbart min egen kroppsvikt och sen dipsmaskinen...
nu är det vila (bortsett från några promenader) till på lördag..

Angående pokern går det fortsatt bra..har gått ner till att grinda lite på 0,25/0,5 och har plussat knappt en tusenlapp... kör stenhård bankrollmanagement nu så det ska nog gå bra...

och kom ihåg:
en proteindrink och ett salladsblad är nyttigare än en kycklingfilé!

Kommentarer
Postat av: Kikan

Underbart!! Kalk på hög nivå sattsäga :D Tack för en mysig dag med världens bästa Tee!

2009-03-31 @ 20:47:56
Postat av: Stephie

hihi.. tjusiga bilder! :) ser ut som ni haft en riktigt härlig dag!

Ha en fin kväll!

Kram

2009-03-31 @ 20:55:55
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Madde

Måste fråga för Bosses skull....När och var går klubbmästerskapet?

2009-03-31 @ 23:06:05
Postat av: Tee

haha =)På lördag kl 17, Hörby Atletklubb..bänkpress, chins, dips och roddmaskin (maxdistans på en minut)

2009-03-31 @ 23:09:49
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul! Är det bara att droppa in el? Själv har jag aldrig sett någon tävling:O

2009-04-01 @ 16:50:31
Postat av: Tee

Klubbmästerskapet är mest de som tränar på gymmet och någon polare som kollar på.. bättre ni kommer till ystad 6/6 då! vilket jag förväntar mig =)

2009-04-01 @ 17:17:15
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Cline

Usch usch hetingen o söta Vicky! =)

2009-04-01 @ 19:09:35
URL: http://metrobloggen.se/cline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0