KM

mindre än en månad kvar till klubbmästerskapet på gymmet..har vunnit de senaste 7 åren..lite intressant är att förra årets resultat aldrig har stått sig året efter så jag har varit tvungen att bli bättre varje år...
frågan är om spiken i kistan redan är slagen dock..med en två veckor gammal bristning i vänster hamstring (baksida lår) blir rodden svår..men jag har en känsla av att den kommer hålla ihop någotsånära på tävlingsdagen..


min brachioradialis däremot är inflamerad sedan den mekaniska tjuren på Anders svensexa. (på film i tidigare inlägg).jag behandlar musklen med is och streching varje dag..men den kan bli min undergång då chinsmomentet blir smärtsamt och läkeprocessen är långsam..

chins= du hänger i en stång med raka armar och drar dig upp tills hakan är över stången om och om igen

kanske början på 7 dåliga år...hmm var har jag hört det 7 feta kor, 7 smala i en dröm betyder 7år av välgång och 7 nödår..säkert från konfirmationen eller något..

tur att jag är en vinnare så det måste lösa sig på något sätt...men det ser mörkt ut just nu..
mer is, mer vilja, mer målmedvetenhet! fullt ös! gonatt!

Kommentarer
Postat av: Steph

Hoppas det blir bättre i din brachioradialis till klubbmästerskapen :) Ha en härlig helg!! Kraam

2009-03-13 @ 17:08:10
URL: http://metrobloggen.se/stephs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0