Orsa

Är uppe och hälsar på min syster i Dalarna..skulle egentligen åka lite snowboard..men lyckades dra isönder en muskel i baksidan av låret så jag har fått halta runt istället :-( men det är underbart att umgås med syrran som alltid är långt hemifrån ändå..har varit ovanligt mycket ös i Mora i och med att det var vasaloppshelg förra helgen.
Min syrra går en utbildning där hon blir massör, träningsinstruktör och mkt annat..bara tjejer i klassen så man känner sig lite som tuppen i hönshuset när man hälsar på =)

Hon och hennes rumskompis har varit i mora och jobbat hela dagen så nu tänkte jag laga lite mat så dom blir glada..Lax, ris, hollandaisesås och grönsaker smaskens..såvida man kryddar laxen ordentligt med citronpeppar..


Stephie! jag ska göra dina utmaningar..men skicka inte fler innan jag hinner med de två första! =)

Och så lite bilder härifrån:


Syrran kör triceps och jag leker lite...jobbigare än det ser ut kan jag säga, speciellt när man gör allt i slowmotion..





Var ute på en liten utflykt i naturen och tog en kopp kaffe i en toppstuga med underbar utsikt!




kommentera mera! =) 

"om du ser hindret har du tappat siktet på målet..." 

Mvh /Tee

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ni ser ut att ha det mysigt och trevligt iaf! Hoppas du gett henne en kram från mig. Synd att det inte blev så mycket snowboard, hur länge stannar du egentligen? :)

2009-03-04 @ 20:56:03
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Kik

mysiga bilder hjärtat!! :) Kan tro du myser med töserna och har det bra. Men det är du värd! Kom hem snart så vi kan umgås!



Mitt citat "om jag missar hindren på vägen så kommer jag aldrig i mål" haha! Så är det att va ryttarinna :)

puss på dig vännen

2009-03-05 @ 17:02:07
Postat av: edde_1

Ta av dig mössan när du tränar!

Annars ser det bra ut.

2009-03-05 @ 17:26:22
Postat av: Robin

haha, grymt för fan!

Akrobatik på gymmet!!! Mora är fint =)

2009-03-05 @ 18:55:37
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Stephie

shit vad fint det ser ut!! och vad duktiga ni är som tränar ;P du får hälsa Ellinor! och nej jag ska inte skicka fler utmaningar, jag lovar!! :D

och till det du skrev om telefonförsäljare så finns det nog någon sida man kan gå in på, men vad heter den?? måste få ett slut på det här lidandet :P Ha en fin helg!! Kramar

2009-03-06 @ 09:27:49
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Robin

Borde du bli ;)

Fan skador suger, hur kommer det sig? Ligger du på bristningsgränsen? Hehe tack =)

2009-03-06 @ 11:50:08
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Andy

Ser riktigt nice ut :) vart har du hört det citatet ifrån :) ??

2009-03-07 @ 18:45:35
Postat av: Eleonor

Var kul att ha dig här och det var det fler än jag jag som tyckte!

See you soon

2009-03-07 @ 19:44:45
Postat av: Mia

Äh, det är hemskt vad ni ska klaga då! :)

Får vara lite allvarlig ibland! :)

2009-03-08 @ 10:18:48
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0