Reklam och akupunktur

Som ni ser har jag fått hjälp att fixa till bloggen..lite kommentarer om vad ni tycker om den hade uppskattats!

Till höger ser ni även att jag har lagt in lite reklam..ska ni beställa något i hälso/träningsväg är det dom billigaste och bästa ställena (jämför själv) som jag naturligtvis själv beställer från och därför kan rekommendera!
beställde nyss Omega3 för tre månader framåt på "bodystore" som har erbjudande..kolla in om ni ändå hade tänkt köpa något..lokala hälsokostbutiker är naturligtvis bra..men inte när prisskillnaden är tusenlappar på ett år som för mig..
gymgrossisten har dessutom fri frakt. slå det =)
nog om det!

Jobbet gick segt idag..förutom en statoil-tjej som verkar gilla mig..hon är ganska söt så jag får göra slag i saken på måndag och ge henne en chans..

efter jobbet blev det en tupplur och därefter massage och diverse behandlingar för min underarm..däribland akupunktur med nålar i öronen som ska sitta i tills de lossnar av sig själv..



Efter det laddade jag med "RageX2" (jävla tryck och träningslust man får av det tillskottet) inför träningen.

Benpass idag igen och jag överraskade mig själv med att köra 9reps på 135kg i knäböj! så kul när allt flyter på..träning imorgon med, sen blir det vila tills klubbmästerskapet på lördag! yay!

Vad gör du för att nå dina mål?
ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad menade du med kommentaren i min blogg? Förstod inte..

Jag gillar designen, lite mer personlig nu ju! Säg till om du vill ut och gå en kväll. Din kusin har myror i benen!

2009-03-30 @ 23:07:11
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Stephie

Jag äter godis ;P haha.. och jo den är mkt snygg din nya bloggsida! 10/10 poäng! Hoppas allt annars är bra! du har blivit utmanad på min blogg nu igen bara så du vet :) och lycka till med statoil flickan!! ;) Kramar!!

2009-03-31 @ 12:25:45
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Bosse

Grymt bra Tee,nu börjar du snart närm dig mået för F5 ;-).



Ha det gott.

2009-03-31 @ 19:37:49
Postat av: Anna Lilith

wow ny design!

2009-04-20 @ 10:35:57
URL: http://www.wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0