Robinson och Harembyxa...

Var hos en Anders och såg på Robinson igår...så kul när alla hade förväntat sig en sandstrand och så får dom ett sunkigt träsk..verkar vara ordentligt upplagt utan lyx iår så jag kommer nog följa programmet tills vidare.
Det mest oväntade hände i reklamen...fick se ett par tjejbyxor som tydligen heter "harembyxa" och det var det vidrigaste fulaste tjejplagg vi hade sett! om någon tycker annorlunda så släng gärna in en kommentar men jag har väldigt svårt att tro det..ett säkert kort är alltid tajta jeans, stövlar och ett leende =)

Ätardag var det med igår..kollade formen på gymmet och bara ett halvt kilo till att gå ner på två veckor så jag slog på stort..blev bjuden på köttbullar, potatismos (hemmagjort) och grönsaker i mängder..och sen chokladpudding med grädde =)

Idag ska testet på 125 kg i knäböj göras..räknar med 5-6 reps som ska dubblas eller tredubblas på 9 veckor..ska nog ta och filma det så ni kan få se i brist på bilder på sistone!

Ha en bra dag! /Tee

såhär gick det =) över förväntan..lite teknikdetaljer att slipa på men annars är det bara tunga sega knäböjpass som gäller..
knäböj är lite som sex..precis när man är klar är det det sista man känner för att göra.. men en stund senare så är man där igen =)



Dagsformen (helt utan pump i överkroppen) med ca 4 kg till att gå ner till finalen i juli...om jag kvalar in i juni dvs..
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tighta jeans och sneakers är ett säkert kort! stövlar är för mesar :D

2009-03-22 @ 15:16:06
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: Stephie

ja fy vad fult det är, håller verkligen med dig!! de visar harembyxor nu på reklamen för Ginatricot.. megafula!! jeans och stövar gillar jag också, det är snyggt! :) Ha en fin söndag och lycka till med knäböjandet ;P

Kraam

2009-03-22 @ 16:14:27
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Anonym

Andreas har ingen pli på mig inte!! =) Vet inte om det blir någon turnering isåfall får vi ju sätta fart! Bebben kommer ju sen o då går det ju inte! O ja de byxorna! FY FAN VAD FULA!!!! Vi ses kram

2009-03-22 @ 19:11:48
Postat av: chrille

tja, läget i skåne?



hoppas allt e bra. träning ser ut att har givit resultat =)



ha de gött.

2009-03-23 @ 11:32:21
Postat av: edde_1

GRYMT ... powerrack

2009-03-23 @ 14:55:36
Postat av: hannah

vill mig minnas att någon lovade att följa med på yoga!?

2009-03-24 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0