Dietmat

Vilodag idag.. har varit och grillat/solat hos mormor samt gått morgonpromenad och eftermiddagspromenad med Björn för att hålla igång förbränningen..har märkt en viss tendens att jag blir lättirriterad...men om det beror på lågt kolhydrat intag eller sömnbrist vet jag inte..kanske båda...VARNING! ATLET PÅ DIET!

Lagade nyss lite mat..riktigt gott med mängder av kryddor:


gul lök och champinjoner.

fräs fräs


18 ägg 4 gulor 



Omega 3, Vitaminer/Mineraler, minimjölk, två skivor kolhydrater och min godisröra =)


kvällsprotein ala smoothie..250-300g lättkesella, 3dl minimjölk, en banan, 1tsk honung, blåbär efter behag..





gott gott gott gonatt! =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Får säga att det ser jäkligt gott ut! :)

2009-05-13 @ 10:07:37
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

18 ägg?! Hoppas allt att du blev mätt :)

2009-05-13 @ 19:48:29
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Tobbe

vart köper du hinkarna med 2 kg kesella och vad kostar dem? lycka till med dieten !

2009-05-13 @ 22:58:34
Postat av: Tee

lågpris i hörby tar hem en spann i veckan till mig..jag ger 69.90:- men det borde du kunna säga till om i vilken butik som helst..

vem är du och vad tränar du då? =)

2009-05-13 @ 23:23:08
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Afan.. ska kolla upp det med kesellan!



Jag hittade faktist din blogg av en slump när jag var inne och tittade på min barnddoms-kompis Rebeccas blogg och sen dess går jag in här lite då och då. :)



Styrketränar jag med och precis som du är jag mitt uppe i en diet.

2009-05-13 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0