Farfar 90år, träning osv


Syskonen Jönsson och en glad 90-åring!


min kära farbrors fru som jag lyckades charma till att fixa viltfärsbiffar och sallad åt mig medan alla andra åt paj, tårta glass och godis =)


me and sis =)


Har inte haft någon överdriven lust att skriva om träningen på sistone..men jag har iaf hållit min strikta diet sedan den 1:e maj och träningen har gått bra mitt i allt annat..tappar i vikt och ökar i styrka..körde mitt lågrep triceps / högrep bröstpass idag och presterade följande:

dips + 75kg kroppsvikt ca83-84kg

ville upp och köra på kroppsvikten men blev nojig över skaderisken =)

mitt träningsshema för tillfället:

Löpande 11 dagars shema
Dag:
1: Triceps, (Bröst, högrep)
2: (Lår högrep), Vader, Mage
3: Vila
4: Rygg, (Biceps, högrep)
5: Bröst, Axlar
6:  Vila
7: Lår, Vader, Mage
8: Biceps, (Triceps, högrep)
9: Vila
10: (Rygg, högrep)
11: Vila

Ha en skön söndagskväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0