Flytta, klippa, äta, träna

Började dagen med morgonpromenad i solen..sen hjälpte jag Björn att flytta grejer åt hans mamma ett par timmar..därefter hälsade jag på mormor och åt ett lass nötfärs..sen körde jag hem(mamma) och klippte en gräsmatta...sen åt jag för att sen träna:

mitt livs hårdaste benpass hittills..dödar set på 25 reps + med restpaus...ex (50 reps) 15reps vila 15sek 8reps vila 15sek 5reps vila 15sek..tills man kommer upp till det givna antalet..efter att ha träna så i knäböj, hacksquat och benspark var jag helt jävla färdig!

därefter fyllde jag på lite olja på bilen och nu sitter jag här med min lättkessella..

tråkigt inlägg utan bilder eller videos men men!

kör hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0