Jobba Jobba

dagens samtalsämne på jobbet...nån jävla fotbollsmatch som folk trodde man skulle ha sett...vem fan bryr sig..tss! speciellt när det är totalt otränande personer som sitter med chips och öl och runkar till halvtränade (nedre halvan) män som springer runt och jagar en boll i 90min..vet inte om jag skrev det bara för att få reaktioner..haha
men ändå inte lika patetiskt som feta kärringar som ger sina hundar perfekt kondition och kost för att hålla dom i toppform samtidigt som dom går bredvid skabbiga och pustande...vafan är jag lättirriterad idag igen eller =) tävlingsnerverna redan eller kolhydraterna som vanligt..skit samma..här kommer dagens status:

blev en lång dag på jobbet...körde hemifrån 5:00 och kom hem 18:00..lyckades få i mig ett halvt kilo nötfärs och en massa proteindrinkar under dagen för att sen ladda med lite havregryn, tonfisk och Rage innan träningen..

träningen bestod av bicepscurl och chins..hade bra tryck och det såg ut ungefär såhär:


koncentration!


lite bicepscurlpå 40kg..tror det är ungefär det här utförandet som krävs? full kontakt med ryggen genom rörelsen och fullt sträck varje repetition...någon som kan bekräfta det som var och kollade i stockholm?


Körde slut mig 4set i chins sen..drog naturligtvis upp en av förhårdnaderna i handen som den sista tidens slitande har orsakat..så jag avslutade passet där och gick 30min på löpbandet..fick lite tips av en gammal gymnast/bodybuilder om hur jag skulle få det att läka ihop så snabbt som möjligt...men det påverkar inget direkt ändå..värsta som kan hända är att man drar av skinnet och det börjar blöda samt gör lite ont..men det är inget som inte lite adrenalin tar bort..

Kommentarer
Postat av: Robin

Gött mos! Ser ju plättlätt ut!

Dom var hårda på bedömningen i Sthlm men vissa körde väldigt speciella tekniker. Kan berätta mer sen.

Tror det var fullt sträck + nudda stången med hakan som många körde iaf.



Cya!

2009-05-29 @ 07:31:12
URL: http://robinone.blogg.se/
Postat av: J

Vi satt en gäng välträande pts och kollade, åt bara fett och protein :P

Chinsen såg bättre ut nu än när du showade för din morsa ;)

2009-05-29 @ 07:38:48
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: moster



söte Tååbiias ...

Älskar dig din bitch ...

pussen

2009-05-29 @ 08:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0