Resultat

Resultaten från stockholm har kommit in nu. www.fitnessfive.se och precis som väntat var det väldigt korta lätta killar som tog förstaplatserna i och med att det inte finns några klassindelningar..håller tummarna för att det blir det nästa år precis som de har fattat i Atletic fitness..känns som att pissa i motvind att möta personer på under 170cm och 75kg när alla grenarna gynnar personer med kortare rörelsebana..jag är 183cm och glad att jag inte är längre just nu..
vem vet min teori kanske inte stämmer..får se om nästkommande 2 deltävlingar visar samma mönster..
i övrigt är det ett väldigt bra initiativ och jag ser fram emot en rolig tävling..

Mina modiferade mål i tävlingen är som följer..

mål 1: VINNA! alltid såklart! =)
mål 2: VINNA över alla som är lika långa eller längre än mig..och skulle jag inte lyckas med det så kommer jag bli uppriktigt imponerad och personligen buga för killen! =)
mål 3: ha kul! och lära känna nytt folk med samma intresse!

jaja jag är lite gnällig idag..låg på kolhydrater och det är min blogg så HAHA på er!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kallar du det gnälla? Jag kan lära dig att gnälla ;) Hehe...

2009-05-25 @ 20:33:52
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: J

Du e ju svensk då får man gnälla!



(Kolla på Den Ofrivillige Golfaren - scenen när e blivit gatsopare :) )

2009-05-26 @ 09:38:23
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Robin

Träningspepp!!

http://www.pixbox.se/alb1067940



Kör hårt nu!! ;)

2009-05-26 @ 13:00:26
URL: http://robinone.blogg.se/
Postat av: Björn

Tack som fan för hjälpen idag, uppskattas mer än du tror!

2009-05-26 @ 17:43:38
Postat av: Fredrik

Intressant blogg du har, kul med bilder och så! Tänkte på det där med korta killar som inte väger så mkt. Det känns ju som erfarenhet,teknik,och styrka inte ska glömmas där. Var själv o såg tävlingen ochen av dom lättaste killarna hade ju långa armar, jämförelsevis med en av dom längre killarna. Så vikt och längd känns ju inte direkt avgörande. Alla är ju skapt olika, och resultaten är ju rätt blandade. Näst tyngsta killen tror ja kom femma exempelvis. Mellan lättaste killen kom 11! Men intressant tanke. Lycka till i Ystad! Fredrik

2009-05-27 @ 15:04:37
Postat av: Tee

som sagt jag var lite gnällig och det finns poänger i både det du och jag skriver.vi får helt enkelt se vad nästkommande tävlingar visar..=) jag uppskattar kommentaren och bugar och tackar för stödet!

ha det fint Fredrik!

2009-05-27 @ 17:31:17
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0