Snart dax!

Körde sista benpasset inför tävlingen nästa helg igår och hade dagen till ära köpt nya "thights" att ha under mina byxor om domarna skulle få för sig att dom är för pösiga för att bedömma djupet i..snyggt..nja...effektiva att gå/jogga i utan att få skav mellan låren! ja! bästa inköpet på länge! =)

som vanligt gick jag 50min morgonpromenad..sen var jag med Björn och Fredrik på Nova för att därefter ha min sista "ätarmåltid".. blev en pizza "amore" med oxfilé, bearnaisesås och vitlök mm..!!! kompenserade upp överkonsumtionen med att bränna 570kcal på löpbandet efter benträningen..=)

Knäböjen är min sämsta gren och jag har bara tränat den seriöst sedan jag hörde talas om tävlingen i början av mars, men jag har gett mig fan på att inte komma sist i det momentet i alla fall!

förmodad tävlingsvikt på stången men man vet aldrig vad deras våg visar i förhållande till min..skit samma..lika för alla ändå..
kände iaf att pizzan gav bra tryck så det får väl bli en sån till frukost på tävlingsdagen..eller big mac..eller havregrynsgröt och gainer..

dagens förberedelser har bestått av morgonpromenad...hälsat på mormor..arbetat hemma och brännt 600kcal på crosstrainern..förhoppningsvis har jag målvikten till imorgon eller tisdag och kan öka kolhydratsintaget..

imorgon är det sista passet med bänkpress, bicepscurl, chins och dips..sen vila, äta och samla krafter resten av veckan..

Kommentarer
Postat av: Kik

Det var skönt o träffa dig idag, man kan bara bli glad av ditt intryck :)

2009-05-31 @ 23:02:10
Postat av: Mia

Klenis :)

2009-06-01 @ 21:50:21
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag kommer gå som på nålar på lördag, du ska veta att någon här borta kommer hålla tummarna :)

2009-06-02 @ 22:35:25
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Mia

Lycka till på Lördag!

2009-06-03 @ 11:31:32
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Instämmer med föregående: LYCKA TILL !!!!

2009-06-03 @ 21:41:47
URL: http://allidaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0