Superstrikt..

Tränade med Meijer idag och visste därmed att det skulle bli hårt!!! han började med bröst och jag högrep triceps..satte personbästa i dips =)
därefter var det dags för biceps lågrep...vilket innebär tunga vikter och extrem cheating för att chocka musklerna...
AVRÅDER FRÅN DETTA UTFÖRANDET DÅ DET INNEBÄR EN KRAFTIGT FÖRHÖJD SKADERISK..
men visst är det kul att "curla" på egen kroppsvikt.. =)


detta är andra setet..lyckades radera det första ...så det var bara till att göra en omtagning..därför jag skrattade =)

80kg
resten av set:en samt övningarna utfördes strikt och med en långsaaaaam negativ fas i rörelserna..

extremt sugen på att grilla en rejäl köttbit och sätta tänderna i just nu! eller tacos och ett berg med nötfärs..eller grillspett eller kladdkaka eller ris och berniesås till köttet..min mammas potatissallad..chips..kanelbullar direkt ur ugnen..grekisk sallad med fetaost oliver och tsatsiki..knaperstekt bacon..sushi..etc etc etc

nu ska jag äta min lättkesella..inte fel det heller.. =)
gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: BJörn

Inte illa pissat

2009-05-18 @ 12:16:54
Postat av: Mia

Starkt jobbat! :)

2009-05-18 @ 19:50:44
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awwwwwwsome ;)

2009-05-18 @ 20:24:31
Postat av: Anonym

Bra jobbat Bobbe du fortsatter prestera som vanligt :) Min tele fungerar inte har men uppdaterat bloggen om du e intresserad. Keep up the good work

2009-05-19 @ 04:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0