Tack




Stort tack till alla som har kommenterat, tack till alla som har hört av sig och beklagat, tack för alla blommor och kort, tack till er som fortsatt höra av er varje dag och verkligen visar att ni bryr er, tack till er jag har skrattat med och tack till er som jag har gråtit med.

igår onsdag var dödsannonsen i tidningen ( SKÅNSKA DAGBLADET C9 ).
Vi skickade själv in symbolen av en fyruddig stjärna som Bertil låg och ritade mycket när han hade ont den sista tiden.. tack för att du gjorde den till oss Mattias..
jag och min bror har i övrigt bestämt att vi ska tatuera in densamma..
dikten skrev jag själv, justerades med familjen och därmed fick den en riktigt målande och personlig prägel.




Kommentarer
Postat av: linn

Jag blir otroligt sorgsen av att läsa... Du är stark! ...

2009-05-07 @ 15:55:26
Postat av: linn

Jag blir otroligt sorgsen av att läsa... Du är stark! ...

2009-05-07 @ 15:55:38
Postat av: Madeleine

Som jag sa till Eleonor igår. Det du hade skrivit var jättefint och målade verkligen upp bilden av Bertil. Jättefint Tobias :)

2009-05-07 @ 16:28:09
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Moster

Det känns ännu overkligt. Saknaden jag känner är oerhört stor. Valde blommor med kärlek idag.

Många, många kramar

Maria

2009-05-07 @ 20:30:39
Postat av: Rebecca

Jag vet att jag inte är den som hör av mig så jättemycket och det kan verka lite kallt av mig. Men vill att du/ni (hoppas att alla läser) vet att jag tänker på er varje dag. Jag har inte riktigt förstått det än, och det känns overkligt. Jag vet själv inte hur jag hade tagit det om det hade varit min pappa. Hoppas ni vet att jag tänker på er och vill ge er stöd. Även om det inte visas på bästa sätt kanske. Kram Rebecca

2009-05-07 @ 21:43:07
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: Madde

Så fin han var din Pappa, Tobias! Kram Madde

2009-05-07 @ 23:57:39
Postat av: Jenny23

Du är såååå lik din far. Upp i dagen ju:)

2009-05-08 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0