Ätardag! chins och partytrick..


dagen började med morgonpromenad med Mamma..sen var det dags..frukost! 1,5dl havregryn med bär och 1 dl gainer och 1 dl proteinpulver! mmmm!  ca 700kcal 60g protein

fika: proteinbar spagettilass med olivolja och chilisås samt en proteindrink till
ca 500kcal 45g protein



lunch..pre workout mål: 250g vitlöksmarinerad kyckling på 4 skivor grovt bröd med smör!=)
till det en halv liter mjölk och en halv proteinbar.. ca 800kcal och 85g protein...mmm!

stenhård benträning på det..Björn tvingade mig dropseta och köra 30 repare i hacksquaten på 60kg efter jag hade kört 2 set på 125kg och reppat ut på 90kg i knäböj...sinnessjukt vad det brännde..ren tortyr..

efter träningen: 2dl gainer ca 450kcal 30g protein



sen var det dags för ätarkväll.. bjöd hem några vänner, slängde snabbt ihop lite onyttig mat och har aldrig för avsikt att låta en gäst gå hungrig i TeeTown!
Maten fixades med assistans av Björn och vi lät inte tjejerna komma i närheten av köket under hela kvällen.



började med rostat bröd med smör sallad, gravad lax, avocado, creme fraiche, rom och räkor..klantig nog glömde jag garnera med citronen..iaf så tyckte jag det blev gott som f..! =)


någon som inte gillar att bli fotograferad....=)


Sen var det dags för tacos...riktigt kryddstark blandning och het sås för att matcha folket =)


efterrätt nr1 banan, gammaldags vaniljglass, maränger, citronkex, blåbär uppvärmda i honung, kolasås och en jordgubbe på det..



efterrätt nr2 chokladpudding med vispgrädde, jordgubbar och riven mjölkchoklad..mmm


björn fick äta från större skål och klagade inte.. :-D


sen började magen bli full..=)


lite snacks på det med taco cheese dipa...najs!

därefter drog jag och Björn hem till honom för att se "Crank 2"..sjuk film..lika grym och mer överdriven än ettan..brutal =)
åt kexen och jordgubbarna som blev över samt drog i mig en energidryck som markerade slutet på ätardagen vid 4 på natten...

vaknade kl 10 och gick 50min morgonpromenad med Niclas...åt frukost och drack protein..ca ett halvt kg mat och dricka till frukost..ställde mig sen på vågen och vägde bara ett halvt kg mer än igår morse! får inte ihop det riktigt men då gick jag upp ca inga kg... =) 2 veckor kvar idag! nu jävlar är det strikt och hårt som gäller!

fortsättningsvis gick jag 1 timme på löpbandet..har klippt gräs och trimmat ännu mer samt byggt en chinsställning med björn och provat på att köra med raka ben..la även till ett litet partytrick efteråt som ni kan prova på hemma..utmana sedan onyktra personer...kul som fan haha =)

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, jag hade varit mätt efter förrätten nästan :P

2009-05-23 @ 13:08:51
URL: http://hejarebecca.blogg.se/
Postat av: Björn

Kalaskväll (^_^)



Gott och trevligt! Tack t-pojken!

2009-05-23 @ 13:24:26
Postat av: Anonym

ja hungrig var man inte förrän till middag nästa dag! Mkt trevlig kväll vännen! Du är en höjdare på fixa fint o gott! :)

2009-05-24 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0