Vilodag

Har haft vilodag idag..blev bara en rask promenad i 80 minuter..har bestämt mig för att ha en ätarmåltid på lördag om jag når min målvikt på 80kg tills dess..och isof ska jag äta 3/4 pizza! =)
har som sagt inte tränat idag så är ovanlig låg på kolhydrater...sitter och slickar tallriken med lättkessela nu för att få i mig allt! gäller att snabbt hoppa i säng innan jag blir hungrig igen!
måste skärpa mig med sömnen!
biceps och chins imorgon! ska filma och fotografera formen lite är det tänkt!
stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Christian

Du är ju riktigt stark i benen så det hade varit kul med en bild på dem med.

2009-05-28 @ 12:28:14
Postat av: Tee

what??..benen är min svaghet...jobbar för fullt för att inte skämma ut mig för mycket på tävlingen i knäböj just nu...

2009-05-28 @ 18:25:19
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0