Vrooom!

Började dagen med 50 min morgonpromenad och hade en lugn förmiddag..därefter stack jag och björn till burlöv center för att köpa ett glödstift, mors dag present och lite grejor till tävlingen..tog tag i att få igång min gamla radiostyrda bil som inte har rullat på 3-4år sen..jävla massa pillande och justeringar med så små motorer men till slut startade den..

den fick tåla lite stryk och katterna gillade den inte..=)  lite dålig kontroll på den..men den accelererar så in i helvete och har man utrymme slänger den i tvåan och fortsätter upp i 65km/h..

tränade dips och bröst idag..gick segt..men det brukar det göra på mina fridagar så allt flyter på som det ska..80,9kg på vågen i morse..
knäböj imorgon och genrep på resten måndag..sen blir det vila till den 6:e..
kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0