A normal day!

en vanlig dag:

04:20 går upp dricker vatten, startar datorn, gör frukost (havregrynsgröt med blåbär och skivad banan), proteindrink. klickar lite på datorn och äter + koffeintablett om jag är riktigt trött.

05:00 börjar jobba

07:00 kaffe

08:00 frukt + proteindrink el proteinbar.......vid sen lunch slänger jag in en till fika vid 10-tiden

11:00 lunch..för tillfället 5 ägg och rejäl tallrik sallad.

14:00 proteindrink frukt

16:00 sova 30-60min

17:30 pasta/kyckling/el samma som frukost...samt kollar tvserier..främst komedi, ultimate fighting och discovery-dokumentärer för tillfället

18:25 liten proteindrink i vatten

18:30 träning

19:45 gainer/protein

20:00 umgås el slappar

21:30 lättkessela och protein

22:30 sova

många av proteindrinkarna byts ut mot gainer när jag inte deffar samt kolhydraterna ökas markant vid alla mål..som det är nu äter jag lite omega3 samt mivitotal med..

idag slutade jag redan 14:30 så jag tänkte hinna med både styrketräning och BJJ..och förhoppningsvis få med lite Bjj bilder..

tajt med tid att hinna med annat när man tränar 7 dgr i veckan..tur man bara jobbar 5.. =) fast nu har jag iofs semester varje fredag i 3 veckor! yay!
och så började jag på buggkurs 2 timmar varje onsdag..damn..är lite sugen på att gå på någon matlagningskurs med..riktigt kul att laga mat om man har gott om tid och inte stressar ju..lära sig mer om vin vore också kul..fast gymmet är nog det bästa stället för livsnjutare ändå..det och sängen =) tätt följt av en lugn promenad och picnic i skogen en solig vårdag..

Kommentarer
Postat av: fridah

Sv: haha ja gissa nu ;)

2009-11-06 @ 18:30:41
URL: http://fridahovbrandt.blogg.se/
Postat av: Mortier

Matlagning är guld att lära sig och jäkligt kul att kunna! Blir bara roligare o roligare ju mer man lagar, man lär sig vad som passar med var och börjar mixa på ett helt annat sätt.

Jag, Lovèn o Roger-svåger har "gourmetklubb" lite då o då, gör lyxmat o dricker passande viner till det. Skitskoj o nåt jag verkligen kan rekomendera dig att göra med kompisar som gillar matlagning!

2009-11-06 @ 19:08:54
URL: http://manhoods.blogspot.com
Postat av: Anders Svensson

Fullt upp ser jag! Skönt med lediga fredagar =)

Jag har varit ledig alla fredagar och varannan torsdag sedan April =) (bortskämd)

2009-11-06 @ 20:59:30
URL: http://www.anderssvensson.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0