då så!

först vill jag börja med att dela med mig av ett mail jag fick igår som gjorde mig otroligt glad:

"November 8 at 10:09pm
Tjenare! Ville bara säga att du är en grym inspirationskälla! Du har hjälpt mig mycket med träningen och det e jag evigt tacksam för! Men det e inte bara inom träningen utan du är så målinriktad och ser till att saker händer och det e grymt!!! Ha det gött så ses vi!"

jag kanske har knuffat dig lite i rätt riktning men det är din vilja, din diciplin och ditt slit som har tagit dig så långt på så kort tid!!

nu ska jag visa vad det här BJJ och MMA som jag skriver om ibland är!  har klippt ihop en video med först BJJ sen MMA därefter lite löp/intervallträning och sist mitt första strikta försök på dips 70 kg+.

vill poängtera att jag är nybörjare gällande MMA och BJJ men gör så gott jag kan och lär mig massor varje gång! =)



satte även personbästa i rodden idag! härligt att formen börjar toppas såhär 3 veckor innan tävling!

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Bacon är precis det jag ska äta till frukost, Därför skrev jag inga riktlinjer, jag siktar på samma resultat som de andr jag känner fått - så nu får jag se till att hålla detta :D

2009-11-10 @ 18:01:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

sv: Håller med dig, vet inte varför för strävar mot att bara vara smala, så ohälsosamt. Det, det är absolut inte mitt mål :)



Men just denna diet verkar pigga upp mig, alla fungerar ju olika där - men träning, den är härligast, styrketräning finns ingen diet som kan ställa sig mot :)

2009-11-11 @ 23:01:35
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anders Svensson

Din blogg blir bara bättre och bättre =)

Cool film!! =)

Jag var hos sjukgymnasten idag, får inte pressa någonting framåt, uppåt, utåt men lite nedåt. har bristningar i långa bicepsmuskeln samt i 2 olika axelmuskler.., vila 2 veckor med medicin, sedan lite långsam rehab.. så jag satsar stenhårt på benen nu istället :)

2009-11-11 @ 23:08:16
URL: http://www.anderssvensson.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0