fan ryck upp dig!

sitter och håller på att somna vid datorn..har varit uppe sedan 04:30 och sov lite för lite innan det..ska upp till gymmet och ta dagens promenad men har segat ut det en stund med pannan i skrivbordsskivan..sen tänkte jag: detta är inte i enlighet med vem jag är..jag är inte en av dom patetiska jävlarna som inte gör vad jag ska för att komma dit jag vill! jag nöjer mig inte med mediokert beteende i mig själv eller andra...ska man ställa krav får man fan börja med "the man in the mirror" (en av världens bästa låtar btw) Patricks kommentar sammanfattar det bra.."I will do what you won't today, so I can do what you can't tomorrow!"

ska ta jämförelsebilder från veckan innan decembercupen -04 och idag senare ikväll..spännade..tycker jag iaf =)

gymmet nästa!

Kommentarer
Postat av: Kniv

Yeah!

2009-11-23 @ 19:03:56
Postat av: Patrick Nilsson

Dubbel Yeah!

2009-11-24 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0