Irriterande

Blir lite svagare för varje dag nu..även om det är inom gränsen för vad jag har räknat med så är det förbannat störigt..kolhydratbristen gör en ännu mer lättirriterad och orkeslös--- att skadorna i höger skuldra och vänster knäveck inte vill släppa gör inte saken bättre.. har haft ont i magen i 3 dagar och slutade dricka kaffe igår för att se om det gör någon skillnad..utan koffein hade jag huvudvärk halva dagen och var bara ännu slöare/tröttare..

och då ska folk vara roliga och försöka muntra upp en på gymmet bara för att dom ser att man är apatisk i blicken..

HELVETES JÄVLA SKIT!!!
har ni inget viktigt att säga...låt mig va i två veckor!
så... nu ska jag inte gnälla mer denna veckan! 

positivt är att telias internet var nere för första gången på evigheter så jag somna tidigt igår och min ekonomi är bättre än någonsin..hmm var hittar man en smiley med ett falsk leende som hade passat här?

kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

:D

2009-11-18 @ 12:12:35
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Anders Svensson

Kom igen nu Tee!!

Bit ihop, några dagar utan kaffe och du är man på nytt!! Vi Trollhättebor tror stenhårt på dig nu!!

2009-11-19 @ 19:37:42
URL: http://www.anderssvensson.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0