Kalas

Gårdagen började med jobb sen MMA träning och därefter löpning..
kommer ett inlägg om MMA, BJJ och löpträningen med lite bilder i början av veckan..

Igårkväll var jag på födelsedagskalas hos Anders (http://blogg.familjennilssons.se/)


Lille Ville! ser han inte överdrivet bekväm ut med benen i kors och armen hängandes.. =)
rolig liten rackare!


Tanja hade fixat glass med varm björnbärssylt till efterrätt..är det ätardag så är det..fanns 2 stora och 10 små tallrikar..jag tog en stor... =) gott gott


Rockstar!

Anders och jag doin it! =)


och så tårta "alla älskar Raymod" style! hög, full av choklad och vägde ett ton!
sen satt jag med en hand i godisskålen resten av kvällen..mellan spelningarna alltså! =)

min viktkurva (morgonvikt) :
2 83,5
3 82,8 
4 82,9
5 82,5
6 82,4
7 81,5 gårdagens ätardag..
8 82,5
..
tunga dips ikväll..kanske provar hur långt jag har kvar för att ta hem utmaningen (8reps +70kg)

har lite nya halvseriösa utmaningar på g med ska bara filmas först =)

ha en skön söndag!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Haha vad goo du är - inget fel på ditt yttre, lät nästan som om du tipsade om att INTE äta fett. Men jag menar, ät fett - skippa allt socker och kolhydrater (min livvstil vill säga) Nu blev jag snurrig. Men okej, du tränar..? :)

2009-11-10 @ 23:56:24
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0