Närmar sig..

Mamsen och jag ute på promenad..=)


härligt blåsigt..


alla kläder börjar bli för stora..


Mammas pojke..=)


hemma lever de små liven sina bekymmerslösa liv..


rensade ur min gardrob lite och hittade en massa t-shirts i botten som blivit använda en eller 2ggr..så jag passar på att vara lite givmild och lägga dom i en sån klädinsamlingscontainer..

träningen gick sådär idag..jobbade först 13 timmar och åt i princip inga kolhydrater..förrens lite gröt innan benpasset. blev en etta på 170kg i knäböj och sen körde jag knäböj högreps med upphopp varje repetition.först 25reps 90kg*10 snabbt ner till 60kg och 15 reps till..andra setet blev 40 reps på 40 kg och efter 25 reps var det rena tortyren..de sista upphoppen lämnade jag nog bara marken en millimeter... =)

fridag imorgon och lunch hos mormor  därefter bär det av till massören! najs!

ha det fint!



Kommentarer
Postat av: Favorit kusinen

Vad fin bild på dig och Bodil! :)

2009-11-17 @ 18:44:18
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0