Test negativ!

Har glömt att nämna att dopingtestet har anlänt och naturligtvis var det negativt!
sparade sladdarna i alla tillskottsförpackningarna men kan rensa nu..
tillskotten jag tar: star nutrition: whey-80 samt gainer pro, fightline: protein, fairing: rage X2 samt kreatin monohydrat. mivi total.

Skulle ju ha semester nu 3 fredagar i rad..men chefen ringde igår och undrade om jag kunde hoppa in...naturligtvis för att någon hade tagit det där jävla vaccinet och var sjukskriven..undrar hur mycket pengar som går upp i rök tack vare att var och varannan som tar vaccinet måste stanna hemma ett par dagar..

iaf skulle jag jobba 06:00-12:30 men det blev 05:10-14:00 och en hundralapp eller två mer nästa lön..najs! men nu är det för nära tävling för att hoppa in extra fler dagar..Tee säger NEJ! =)

körde Rodd intervaller på gymmet idag..räknade ut att 1 min rodd blir ca 40-45 explosiva knöböjsliknande rörelser och sedermera lika många drag med armarna/ryggen..men nästan all kraft sitter i benen så nästa benpass blir det nog 30-40repare på 80-90kg någonstans i knäböj..ångest redan..
passet gick bra..satte personbästa sist och tangerade mitt näst bästa idag..sen är ej att förglömma att jag alltid höjer mig på tävling..

efter passet gick jag som vanligt 45 min på löpbandet..hade nyklippta tånaglar och det kändes redan efter ett par min...

men det är som när man klämmer fingrarna i ett par handskar..man tar inte av och kollar hur det ser ut förrens man är klar..kanske måste avbryta annars ju..=)

känner mig ganska sliten eftersom jag nästan nollade kolhydraterna idag..förutom gröten till frukost och en halv dl gainer efter rodden..

kvällsmaten härom dagen:


men det ser ut ungerfär likadant varje dag nu..=)

viktkurvan:
2  83,5
3  82,8 
4  82,9
5  82,5
6  82,4
7  81,5 ätardag
8  82,5
9  83,5
10 82,5
11 82,4
12 82,6
13 82,0

spårade ut lite väl mycket i lördags och har tagit en vecka att återhämta sig..
åtgärd: inga fler ätardagar..endast en ätarmåltid imorgon och nästa lördag..
slutar på kreatinmonohydratet idag så det bör göra sitt när det gäller vätskan också.

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med tårna, ska kännas att man lever :)

Kyckling is the shit :)



Trevig helg!

/Mia

2009-11-14 @ 08:05:39
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0