Test och hårborttagning

provade hårborttagningskräm idag och det funkade finfint..hatar känslan av att inte ha hår på benen men kan väl stå ut med det en gång var 5:e år..smorde in benen med ett rejält lager..vänta 5 min skrubba av med en svamp och så var det klart..silkeslena och gayiga..=) fattar inte att tjejer orkar hålla på med en rakhyvel när det går så lätt och snabbt med kräm...?
hur som helst så gjorde det stor skillnad i definition..som att ta bort ett lager skugga ungefär..

körde även mitt sista chins/dips/rodd pass idag och provade även kolhydratsladdningen för att se hur kroppen skulle reagera..funkade riktigt bra..hade bra tryck och satte riktigt bra resultat i chins/dips och bara hyfsat i rodd (kan beror på att jag körde det tätt inpå chinsen) men på tävlingen är det flera timmar mellan styrkeronden och rodden så det bör lösa sig..dessutom presterar jag alltid bättre på tävling..vet hur kul det är att haja på någon och se personen prestera bra så därför vill jag självklart unna mina vänner som hajar på mig den adrenalinkicken och glädjen!!! tension and release!

nu blir det till att jobba imorgon och sen vara ledig tors, fredag och vakna fulladdad på Lördag!

blir nog mycket slappande vid datorn så jag fick för mig att träna min viljestyrka lite när jag ändå var igång..

vad är det jag alltid köper vid kassan när jag är låg på kolhydrater..jo kexchoklad!!!

och när jag ändå är igång ska jag slänga in en sån här i frysen imorgon...

kommer vara det första jag ser varje morgon när jag tar upp mina blåbär..=)

5 minuter efter jag har kommit hem på Lördag kommer allt vara slut..

som förra gången bjuder jag på mat och tävlingsefterfest för alla som kommer och hajar på mig!
upp till 15 personer...
givna är familj, coach, Fredrik.. i övrigt vet jag inte riktigt vilka som kommer närvara på tävlingen..

för er som inte har beställt biljetter ännu och sitter och tvekar lägger jag upp affichen en gång till...




Kommentarer
Postat av: Helena

Mm, vad fin kropp du har ;D

2009-11-25 @ 18:43:52
URL: http://www.nogg.se/HelenaNilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0