Dags igen!

Skönt att ha en månad vila från bloggen..men statistiken visar att folk fortfarande nyfiket surfar in så nu ska ni få något att stilla er nyfikenhet med =)

Kom hem från New York/Las Vegas för snart två veckor sedan och eftersom det är så jävla segt att ladda upp bilder här kan dom som vill bli vän med mig på facebook.. där har jag har laddat upp massor av härliga bilder!
ni hittar mig på: [email protected] men skriv isof ett meddelande att ni är härifrån om jag ska godkänna er. 


taget från toppen på rockefeller center med utsikt över hela staden och Central park mitt i.
En dag i NY räckte..man fick se det mesta..om inte annat så på lite avstånd iaf så nu kan man bocka av det och kommer nog aldrig åka dit igen.
Vegas däremot!!

35-40grader och inte ett moln på himlen under hela Vegas vistelsen!


Coyote ugly baren i Vegas! vi tillbringade mycket tid där!

som sagt detta var bara en bråkdel..facebook för resten..

Har börjat deffa lite smått inför Decembercupen i Atletic Fitness och det känns riktigt bra..är lite sliten i kroppen efter att ha varit småförkyld och snuvig ett tag men det börjar ordna upp sig..
MMA och BJJ-träningen flyter på fint! lär mig massor varje gång..tyvärr så är det träning 4dgr i veckan och med 5 pass på gymmet, ett löp/intervallpass och strongmanträning blir det alldeles för hårt..speciellt under deff.

min plan är att lägga ner strongmanträningen över vintern, dra ner kampsporten till 2ggr i veckan och behålla intervallträningen samt köra 4-5 pass på gymmet i veckan tills jag har tävlat..

något ni undrar över eller vill att jag ska skriva om? önskemål på bilder eller videos?
kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0