Today

Ledig dag idag. började med att hålla tisdagslunch hos Mormor..min tur att laga mat och det blev äggakaga med skinka i samt broccoli och sallad..gott gott..

efter det slappade jag halva eftermiddagen för att sen köra triceps/bröst ¨på gymmet..
går bra som fan nu..så fort jag sätter upp ett mål med tidsram så rasslar det till snabbt som ...!
ska sätta 15 reps med 50kg extra i dips inom en månad och var redan uppe på 14 idag..härligt

suttit och filosoferat över det här med karaktär, mening med livet och mål idag..ska till och med meditera lite tänkte jag..känns som en jäkla blandning att vilja spöa skiten ur någon på varenda träning för att sen vara helt samlad och djup nästa sekund..
söker en djupare mening än allt ytligt/oväsentligt man ser hela dagarna..bortom instinkter och drifter..
men jag älskar adrenalinkicken att mitt i allt det hoppa upp på mattan och bara ta ut mig totalt och kuva en motståndare..för att sen ligga och mysa i soffan med en söt tjej och vara kärleksfull..kontraster hell yeah! =)

kollade nyss på the ultimate fighter och blev irriterad..folk söker in till en serie som går ut på att fightas i viktklasser för att bli bäst..först och främst kommer inte vissa ner till rätt vikt och blir hemskickade direkt..vad fan tänker dom på????? det finns ju inte.. och sen de som väl går vidare och ska bo i huset ett par veckor för att slå sig vidare varje vecka..dom super till det som idioter när de tävlar i en sport som kräver så god fysik som går att uppnå..ingen respekt alls för dom killarna..

respekt till alla som gör vad som behövs för att komma dit dom vill och inte har en massa ursäkter!

ps..jag vann Decembercupen 28/11 -09..det är mitt mål och det har redan hänt..=)


Kommentarer
Postat av: J

Vilken klass ska du va med i?

2009-10-21 @ 07:50:06
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Jacob

Underbar inställning! Kanske läst Law Of Attraction? Kör hårt med ditt tankesätt o seger kan bli din!

Tack för bra blogg o lycka till! =)

2009-10-21 @ 11:56:31
URL: http://kanske.blir.en.se
Postat av: Mia

Tackar =)

Ja du var då inte så pjåxig med dipsen heller. Nästa gång fixar du lätt 15st! =)

2009-10-21 @ 19:51:04
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0