Hmm

12 dips med 50kg och inte en kommentar angående det...är det radikala åsikter och inte prestationer som ska till för att få lite respons..=(

dagens träning bestod i roddmaskin på gymmet och sen brazilian jiu jitsu (BJJ i fortsättningen)

började med att ro 5min lugn uppvärmining..reste mig upp och AJ i knävecket..vetfan vad det var riktigt.. kändes varken i hamstringsfästet eller vadfästet..måste ha varit något litet mittemellan...iaf så haltade jag till bilen och körde hem för att linda in skiten..körde ner till BJJ-träningen och tittade en stund tills jag som vanligt inte kunde hålla mig och hoppade in..blev inte värre och efter lite uppvärmning och svepträning lyckades jag göra några bra passeringar och lås..så otroligt mycket teknik att lära sig..riktigt kul utmaning det här..
beställde dräkt med idag..1900:- fyfan.. men man lever bara detta livet en gång =)


inga dåliga prisnedsättningar i denna lokala elektronikbutiken i New York..=)
vågade dock inte köpa något...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om jag nu visste att ditt bloggande skulle pausa ett tag så tillhör det min dagliga rutin att kolla om det inkommit något nytt, men det vet du ju redan =)



Welcome home cousine



2009-10-15 @ 10:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0