Ikea

Var på nya ikea i malmö med syrran idag..ingen större skillnad från förra..men jag fick köpt en skohylla och ny kontorstol iaf..efter ikea åt vi kinamat för att sen dra in till stan och ta en fika på expresso house..trevligt trevligt..=)



skohylla 129:-

stol 699:-
som ni ser köpte jag en låda proteinbars härom dagen..mint/choklad alldeles för goda! =)


umgås med syrran: ovärderligt =)

när jag kom hem skruvade jag ihop grejorna för att sen dra till mormor..körde hennes bil till service och gick hem till henne för att äta kalops med potatis och rödbetor! mmm...! efter det var det dags för dagens träningspass..triceps/bröst..blev en 8:a med 60kg i dips..

over and out!

Kommentarer
Postat av: Carl Lundell

Ah, en IKEA Allak :)

2009-10-27 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0