Snart dags!

fortsättningsvis kommer jag tolerera en anonym kommentar men uppstår en disskution kommer jag att ta bort resterande el vidta ådgärder efter eget tycke..

I fredags bjöd jag ut vännen Vicky till malmö för att äta gott och snacka skit..lite som tack för all hjälp i somras och mycket för att hon är så bra =)..har haft fullt upp på varsitt håll på sistone så det blev mycket av båda varorna =)
hamnade på Jensens böfhus och åt till förrätt natchos med ost och kyckling, huvudrätt: 300gryggbiff/200g New York Strip. efterrätt: pannkakor med mjukglass, grädde och chokladsås/bananasplit och en latte till det! trevligt mysigt och jävligt kul! tack för en fin kväll Kik!

Lördagen började med ett tidigt pass på gymmet..dips/axlar
dips med kroppsvikten..tycker det är riktigt tråkigt nu.. allt över 15 reps är blää..
axlarna nötte jag mest med hantellyftövningar och avslutade med lite pressar..försöker dra ner på skaderisken nu när kilona rasar så sakta..
hör och häpna..jag utmana min syrra i "plankan" hon kör mycket "core" övningar och så men jag tänkte det skulle gå lätt ändå...men hon knäckte mig..vet inte hur många minuter vi höll på men hon hade max 10 sek kvar när jag var i marken..mark my words! det kommer inte hända igen! =) men fan vad stolt jag är över dig! respekt!
If you wanna be the best, you have to beat the best!

formen morgonen efter ätarkvällen:



känns som att ryggen börjar bli fylligare men stör mig på att jag har så korta muskelfästen på biceps och triceps..får till bra styrka men ingen volym=(..


lite färg och rampljus på det så känns det som att jag kan ta det ganska lugnt med deffen fram till tävling om 5 veckor

efter passet var det fördelsedagskalas för min 20-åriga kusin i Höör..smörgåstårta, marängtårta, bananchokladtårta..(denna helgen hade jag ätardygn..fredag 20:00-lördag 20.:00)

kl 14 var det dags för två timmar MMA träning och efter det slappade jag mest..och åt en liter glass..=) till det var dags att dra till lund för att spela biljard på kvällen..blev en påminnelse om varför jag aldrig brukar följa med..så förbannat tråkigt! men trevligt sällkap iaf =)

Idag söndag började med ett tvåtimmars BJJ pass på förmiddagen..jag och björn körde efter Video och jag lärde mig massor! filmade även för att kunna analysera teknikerna i efterhand=)

sedan dess har jag städat..har en ny taktik som ska få mig att palla med det..=) ett rum per dag..så söndagar är det köket som gäller osv..=)

strax dags för ett benpass på gymmet och sen mer vila om jag har tålamod till det..vill mest bara få nästa tävling överstökad så jag kan justera träningsupplägget..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förmodar att det är mig du menar när det gäller anonyma kommentarer men jag trodde i min enfald att du visste att det var jag ... din kusin Carina =) eftersom du vid tidigare tillfälle sagt att du visste att/när jag varit inne och kollat din hemsida.

Som sagt var, välkommen hem, hoppas du hade en skön semester.

Kramar från mig

2009-10-19 @ 11:17:33
Postat av: Tee

Naj naj naj! det var inte dig jag menade..du skrev ju ut att det var min kusin i texten ändå! =)

jag menade kommentarer i föregående inlägg..

hoppas allt är bra med Dig, Thomas och den lille! kraaam!

2009-10-19 @ 16:19:49
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Kikan

Tack själv vännen,det var en toppenkväll!! Svårslaget! :) kram kram kram kram

2009-10-20 @ 07:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0