Submission

Härlig Påskhelg! Ägg, familj och två fester..en inflyttningsfest hos Syrran i Malmö och en "Kampen mot åldersnoja" fest med fjortisfylla dagen efter..(dock ej för mig som nöjer mig med att vara bakfull en gång per helg..)

Kampsportstävling på Lördag..lätt tungvikt -88kg..är redan nere runt 89kg i morgonvikt så ingen deff på ett tag till..justerar det sista kilot till invägningen med vätskeintaget och kosten lite snabbt bara..siktar på att väga in på 87,7kg så jag har ett par hektogram marginal..=) längtar som fan..ska bli spännande att se hur jag reagerar på situationen att stå mittemot motståndaren på mattan!

liten video från förra benpasset:


Jobba ett par timmar nu!
ha det!


Kommentarer
Postat av: Bosse

Böjarna på 180 var jäkligt bra! Grattis!!! Thomas får nog se upp ändå :)

2010-04-05 @ 20:42:33
Postat av: Henriette

Du är för ung för att ta upp kampen mot åldersnoja! :)

2010-04-06 @ 20:31:49
Postat av: Mia

Var är det du ska tävla någonstans?

Lycka till!

2010-04-06 @ 22:06:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Miabrobeck
Postat av: Tee

Bosse: tack! ska bli ett nöje att möta dig i farmers walk igen...första ronden till dig! =)



Henriette: Man är ju inte 20 längre.. ;)



Mia: Tack! Malmö, Rosengård

2010-04-09 @ 22:40:30
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0