Alright!

Blev lite försening med inlägget men såhär ser mitt matintag ut nu ungefär

frukost: Havregrynsgröt med blåbär/björnbär och skivad banan, omega3, multivitamin, proteindrink i mellanmjölk.


förmiddagsfika 1: frukt

förmiddagsfika 2: mellanmjölk med: meal-pro (måtidsersättning) och frukt


standardlunch arbetsdagar: 4ägg, polarbröd extrem, proviva nypon, mjölk, grönsaker.
negerbulle och kaffe om jag känner för det och snuset tyckte nån kollega skulle passa in i bilden..=)
FitnessKik som numera är uppe i 9 chins har varit en flitigt lunchgäst på sistone! tummen upp! 


eftermiddagsmål (före träning)
alt 1:


alt 2: 4dl öresundsfil, banan, cashewnötter, russin, blåbär, proteinpulver, polar extrem med honung och brieost el jordnötsmör (99,3% inget billigt skit)


direkt före och under träning: aminosyror+maltodextrin

direkt efter träning: gainer och proteinpulver

kvällsmål: nightprochokladpudding (ny favorit) med skivad banan och en macka med makrillfilé eller något om jag känner för det..


så ser mitt intag ut nu ungerfär..äter lite vad ja vill när jag vill utan att vara så noga med måtten..allt jag har skrivet är ca.. fokuserar mest på att få i mig proteinerna..speciellt under och efter träningspassen...

nu har jag laddat kolhydrater i två dagar och smuttar i skrivande stund på lite vitargo..imorgon smäller det! =)

lite tryck ska jag väl kunna frambringa i bitarna när stenjävlen ska upp =) skönt att känna sig fullladdad till skillnad från när jag tävlar i fitness!

nu sova! Ha en underbar helg mina vänner!

ps. det enda man behöver göra för framgång och lycka är att hela tiden göra det man har sagt till sig att man ska...samma recept för ökat självförtroende har jag hört..men det är väl iofs inte ett så konstigt resultat av att bevisa för sig själv att man kan uppnå saker gång på gång..tänk på det om du har skjutit upp något länge..sluta med något..börja med något..bara gör det! de positiva kedjereaktionerna kan förändra allt! ds.


Kommentarer
Postat av: Linda S

Hahahah, bra ätit! :D



Du kommer vara grym imorgon med den laddningen.

Stort lycka till, visa tjockisarna var skåpet ska stå!



P.S. Jag hade också lunchat där ofta, som du är(dvs om jag bodde närmare). ;) D.S.

2010-08-06 @ 22:54:37
Postat av: Karro

Ge järnet imorgon! ;)

2010-08-06 @ 23:38:04
Postat av: Anders

Ta i som helvete nu!!! :)

2010-08-07 @ 00:35:18
URL: http://Www.anderssvensson.org
Postat av: jonas månsson

Önskar dig lycka till på STRONGMAN!!!!

2010-08-07 @ 11:03:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson
Postat av: Emelie

Gott eller va??

2010-10-13 @ 22:35:35
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0