Strongman!

Efter mycket funderande (kring min axel) så ska jag ställa upp i Sjöbo Strongman!
ska bli jävligt kul! inget finlir, inga strikta reps och inga klasser..antingens får man upp skiten eller inte! =)


liten Fitnesskille på ca 85 kg mot stora killar ända upp till 120-150kg!
målet för tävlingen är att inte bli sist! =)

lite sent påtänkt för iår men passar på att utmana alla Athleticfitnesskillar och Fitnessfive folk till nästa års tävling!
video kommer ut efter tävlingen hur det än går...  

bara 20kr i inträde och gratis under 12 år så titta gärna förbi en runda!

imorgon tänkte jag blogga om en hur jag äter en normal dag såhär offseason..ska bli spännade att se iom att jag aldrig räknar kcal när jag inte går på diet..så vi får se hur det slutar..

thats all for now!

Kommentarer
Postat av: sis

woho!

2010-08-03 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0