Dagens

gick upp 04:20 och åt en proteinbar

05:00 börja jobba

06:00 drack en proteindrink, ett glas tropisk juice, ett glas proviva blåbär

08:00 åt en proteinbar

11:30 åt en tallrik pasta med ketchup, en bit mjuk pepparkaka

17:30 sluta jobba

18:30 två mackor med ett rejält lager jordnötsmör, halv liter juice

20:30 en stor kopp kaffe

20:40 träning och en dos "sizeon" (aminosyror, kolhydrater och kreatin)

marklyftspass på shemat..6set 3reps 80% av maxvikt (235kg)= 190kg
fjärde setet blev det bästa, femte var riktigt tungt och på det sjätte och sista gjorde jag 5reps.

syrran satte pb med 122,5kg! grattis! =)

22:10-23:30 körde fast med bilen= 2km snölöpning i varierande djup mellan 1dm-7dm och sen skotta snö...lite jobbigt för ryggen efter passet men hela familjen ryckte in..kom väl ungefär 30m på en timme innan en traktor hade vägarna förbi och plogade bort de sista 150 meterna så jag kunde backa ut...sen plogade han hela grusvägen (1km) så jag kunde köra hem bilen..gäller att ha tur ibland.. =)

00:00 7 köttbullar, en bulle och ett glas gammaldags mjölk.

inte mycket mat men jag har ändå inte varit särskilt hungrig.."vill" ju gå upp i vikt men så länge jag ökar i styrka är det väl ok..

Julträning imorgon kl 11 på Hörby Ak..mest lek så jag kommer göra lite udda grejor som jag ska utmana eliten på..video kommer! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Busy day ;)

2010-12-24 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0