Decembercupen 2010

Då var man inte regerande mästare längre..men inget varar för evigt..kan trösta mig med att mitt roddresultat stod sig mot alla årets tävlande iaf..men chinsen gick åt helvete och dipsen har jag inte koll på...

Emelie (http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.14605908) som tävlade för oss (Hörby Atletklubb) vann den korta klassen i Athletic Fitness när hon visade upp en form som krossade allt motstånd!





Peter (bicepsmannen) som jag krigat mot både i fitness five och på fitnessfestivalen tog hem guldet i motsvarande herrklass! grymt bra!


under pausen mellan förbedömning och final stack jag och Kik en runda till nova för att shoppa lite och få tiden att gå:


Kik och hennes dietmat..


haha..hon försöker iaf spela hård..=)


Jag och min dietmat..

efter tävlingen drog vi hem till mig där Stoffe och Dave joina upp..lite mys och kortspel i trevligt sällskap och förfestandet för utgång startade så smått..



missade de första minuterna skratt men fick med slutet iaf...ungefär så kul hade vi ;)

framåt midnatt mötte Jag upp Kristian Sewén, Ako Rahim och en massa andra atleter på elitnivå för att festa loss på Etage..blev lite mycket dricka..men det gjorde inget förrens dagen efter..då släppte väl min huvudvärk framåt 16 tiden...fyfan..
 
Nu har jag anmält mig till alla tävlingarna på exposcenen i helgen på luciapokalen..sm i bardips, chins, bicepsbattle och bodypress..
ikväll kördes det sista passet bänkpress och dips med syrran på sats..gick som följer
bänkpress:
5*100kg
2X*90kg med tydligt sträck..blev PB
1*120kg med stopp vi bröstet och press på signal
1*130kg med stopp
10*120kg utan stopp sista 3 repsen med hjälp
14*100kg utan stopp en reps med hjälp

Dips: 
32 reps med markerat stopp
5 reps +50kg började känns riktigt tungt efter all bänkpress redan här
4 reps +65kg 1 rep med hjälp
10 reps + 40kg
39 reps kroppsvikt full rörelse utan markerat stopp

Syrran satte pers med 6 dips! Så jävla duktig! stolt bror!

imorgon är det chins/biceps som gäller på HAK med Kik och sen slappas det tills det är dags för helgens tävlingar!!


 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Grymt pass, stolt över dig me ;)

2010-12-07 @ 20:56:08
Postat av: Kik

Var verkligen en riktigt rolig helg!! :)

2010-12-08 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0